Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fikk ikke bytte vakt fordi Burugla hadde "planer" :cautious: Jeg har jobba 217 timer denne mnd, ikke vært hjemme en eneste helg og jeg begynte nesten og grine da jeg brakk en negl fordi jeg måtte leke båtlensepumpeelektriker igjen :dead: Ikke fordi neglen i seg selv er noen krise.. Men jeg er så sliten bilen nesten føles "flytende " jeg ble faktisk bilsyk (jeg selv er sjåfør, og nei jeg kjørte ikke gris :dry::huh:) Og jeg har ikke noe å grine for, jeg bare har lyst :huh::cautious: Tror det har klikka for meg :wideyed:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke bytte vakt fordi Burugla hadde "planer" :cautious: Jeg har jobba 217 timer denne mnd, ikke vært hjemme en eneste helg og jeg begynte nesten og grine da jeg brakk en negl fordi jeg måtte leke båtlensepumpeelektriker igjen :dead: Ikke fordi neglen i seg selv er noen krise.. Men jeg er så sliten bilen nesten føles "flytende " jeg ble faktisk bilsyk (jeg selv er sjåfør, og nei jeg kjørte ikke gris :dry::huh:) Og jeg har ikke noe å grine for, jeg bare har lyst :huh::cautious: Tror det har klikka for meg :wideyed:

I know those feels ! Innimellom blir man knallsliten og alt er tungt og vondt og selv det å komme seg ut av senga er et helvete. Men det går over! Bare prøv å få i deg nok mat,og ekstra søvn, om mulig.

Enten går det bra,eller så går det over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know those feels ! Innimellom blir man knallsliten og alt er tungt og vondt og selv det å komme seg ut av senga er et helvete. Men det går over! Bare prøv å få i deg nok mat,og ekstra søvn, om mulig.

Enten går det bra,eller så går det over!

Har vært ekstremt sliten før opptil flere ganger.. Men tror nok muligens dette er første gang jeg både er fysisk OG psykisk dausliten.. Krysser fingra for hell og lykke på jobbintervjuet mitt! Eneste som kommer til å gjøre situasjonen bedre er en heftig ferie elle ny jobb.. Gjerne begge deler :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...