Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anreka

Jupp, det er mulig. Hvis jeg f eks blir sykemeldt el noe... Eneste er jo at det er en stor risiko å ta, tilfelle jeg havner på samme stedet/likt sted igjen:/

Det er en risiko å ta, men det er vel bedre enn å måtte droppe helt ut av studiet? :) Regner med du har holdt ut såpass lenge fordi det er noe du har lyst til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eminator

Det er nettopp det jeg sitter å vurderer.. Har gått to år på det studiet + et relevant årsstudium...

Føles bare så meningsløst når man har jobbet kjempe hardt fra første dag, for så å bli plassert på et slikt sted.

Anreka

Jupp, det er mulig. Hvis jeg f eks blir sykemeldt el noe... Eneste er jo at det er en stor risiko å ta, tilfelle jeg havner på samme stedet/likt sted igjen:/

Du ditcher ikke etter 2 år kjære deg:) første halvår - da hadde eg forstått deg

Som Anreka sier- bedre å ta om att praksis- tviler på at samme situasjon skjer igjen- høyskolen vil no evalurere det som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nå er det visstnok skyting og "pro-russiske aktivister" som skaper krøll og prøver å ta over infrastruktur i hjembyen min i Ukraina. Great. Min mor bor der. Jeg hadde håpet på at Krim var slutten og rett og slett en "bad dream", men det sprer seg utover landet og nå, virker det som.

Jeg bare....føler for å være litt deppa atm. Selv om jeg har vært gjennom en del i.l.a. mitt liv og har klart meg gjennom det, så har jeg faen meg mine grenser også. Jeg har aldri i hele mitt liv hadde forestilt meg at det kommer til å skytes i hjemlandet/byen min i.l.a. min livstid.

Jeg har et intenst hat mot russere akkurat nå. Jeg er klar over at "ikke alle er sånn", men jeg kjenner jeg blir fysisk kvalm av å se russisk flagg og høre russisk språk, og observere den overdimensjonerte arrogansen og nasjonalismen. FML for at mitt morsmål er russisk. Like greit, har nesten glemt det uansett.

post-16867-14440975990846_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det visstnok skyting og "pro-russiske aktivister" som skaper krøll og prøver å ta over infrastruktur i hjembyen min i Ukraina. Great. Min mor bor der. Jeg hadde håpet på at Krim var slutten og rett og slett en "bad dream", men det sprer seg utover landet og nå, virker det som.

Jeg bare....føler for å være litt deppa atm. Selv om jeg har vært gjennom en del i.l.a. mitt liv og har klart meg gjennom det, så har jeg faen meg mine grenser også. Jeg har aldri i hele mitt liv hadde forestilt meg at det kommer til å skytes i hjemlandet/byen min i.l.a. min livstid.

Jeg har et intenst hat mot russere akkurat nå. Jeg er klar over at "ikke alle er sånn", men jeg kjenner jeg blir fysisk kvalm av å se russisk flagg og høre russisk språk, og observere den overdimensjonerte arrogansen og nasjonalismen. FML for at mitt morsmål er russisk. Like greit, har nesten glemt det uansett.

[ATTACH=full]138412[/ATTACH]

....setter ting litt i perspektiv..jeg skal slutte å whine over småting som skype og facechat xD

klem til Ojive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....setter ting litt i perspektiv..jeg skal slutte å whine over småting som skype og facechat xD

klem til Ojive

Neida, for all del, alle har sine problemer. Skal man sammenligne, så blir alt #firstworldproblems, men det gjør det ikke mindre reelt og kjipt :p

å ikke rekke bussen, miste kaffekanna i gulvet, få en jævlig kunde på jobb, osv osv er fortsatt dritkjipt.

Følte jeg drepte tråden litt, men fuck. Det måtte ut et sted uansett og det kunne like gjerne være her :p

det er bare så jævlig RART. "Krig er alle andre steder, men ikke her"-type rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...