Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var skikkelig motivert for å ta oppvasken, men så har vi brukt opp alt varmtvannet på dusjing tideligere i dag :( Fuck liten varmtvannstank kombinert med at leiligheten ikke har oppvaskemaskin :mad:

Når jeg får igjen på skatten blir det søren meg benkoppvaskemaskin. Har klart oss uten oppvaskemaskin siden november, og har nå søren meg fått nok av å alltid ha masse oppvask stående...

Når jeg flytta hjemmefra første gang, med en kompis.. for "altfor" mange år siden, var vi smarte. Stakk på Europris og shoppa inn med papptallerkner og plastikkbestikk :p *Problem solved*,

Evnt den "økonomiske / miljøvennlige varianten" til en kompis. Kun bruke 1 asjett og 1 sett bestikk, og vaske for hver gang du bruker noe :o-_-

Min negative : Surprisebesøk fra Oslo, kompis som kom på besøk uannmeldt. Og er opptatt hele resten av uka dag+kveld, og helga.. og han skal seff crashe hos meg :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare tulla. Det piper når jeg bruker vann generelt på badet.

Om det piper generelt kan det være pakninga som er gåen (ikke spør meg om hva/hvordan en bytter dette).

Hadde problem når jeg kjøpte min leil, men siden den var helt ny, så kom de å fiksa det for meg gratis. men de snakka noe om noe pakning eller noe som var gåent .. Ville kanskje ringt en rørlegger og hørt :) Så kan en ta et valg ut ifra det om det er noe som "må gjøres noe med" evnt noe en kan ta på sikt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkka trening i dag. Fikk vondt som pokker i hofta når jeg gjorde Knebøy. Skjønner det ikke. Og då ble jo heile økta dårlig. :( Får finne på noe annet å trene i morgen tidlig. Bryst og rygg eller noe... :(

:-/ Håper du ikke har fått en strekk..

Bra Bryst er den gøyeste dagen da ! :D Da poster du vel på dagens glade i morgen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-/ Håper du ikke har fått en strekk..

Bra Bryst er den gøyeste dagen da ! :D Da poster du vel på dagens glade i morgen :p

Hehe. Vi får håpe det :p . Har alt bestilt meg en time hos Kiropraktor for å sjekke korsryggo_O og skal prøve å få meg en ny PT time alt i begynnelsen av neste uke, bare sånn for sikkerhetsskyld;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Vi får håpe det :p . Har alt bestilt meg en time hos Kiropraktor for å sjekke korsryggo_O og skal prøve å få meg en ny PT time alt i begynnelsen av neste uke, bare sånn for sikkerhetsskyld;) .

Ikke dumt :) Korsrygg er forferdelig. Når den gjør vondt kan du nesten ikke trene noe :-/

Fikk en strekk i fjor i desember, som varte i 2 mnd.. fikk 6 turer kiropraktortimer og 12 fysiotimer over 2 mnd igjen for at jeg skulle klare å trene styrke i det heletatt -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke dumt :) Korsrygg er forferdelig. Når den gjør vondt kan du nesten ikke trene noe :-/

Fikk en strekk i fjor i desember, som varte i 2 mnd.. fikk 6 turer kiropraktortimer og 12 fysiotimer over 2 mnd igjen for at jeg skulle klare å trene styrke i det heletatt -_-

Den er kjip :confused:

Kan ikke si at jeg gleder meg. Men har hatt noen timer hos Kiropraktor oppgjennom. Og er vel heldig når PT i tillegg er Fysioterapeut. Så satser på at vi gjør noen grep for å unngå dette videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det piper generelt kan det være pakninga som er gåen (ikke spør meg om hva/hvordan en bytter dette).

Hadde problem når jeg kjøpte min leil, men siden den var helt ny, så kom de å fiksa det for meg gratis. men de snakka noe om noe pakning eller noe som var gåent .. Ville kanskje ringt en rørlegger og hørt :) Så kan en ta et valg ut ifra det om det er noe som "må gjøres noe med" evnt noe en kan ta på sikt :-D

Takk for tips. Men nå er det ikke en lyd på badet ?? Merkelige saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...