Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg har verdas mest frustrerande ex. Helvette!

Alt skal blåsast opp til store problem, og vinklast på ein sånn måte at det er MIN feil. Vel fuck! Familievernkontoret neste.

Eg har ikkje energi til å krangle med ein vriompeis no, har nok med å ta meg av ungane, prøve å jobbe mest muleg på garden til foreldra mine, og forhåpentlegvis få lese litt til eksamen....*argh!!!*:banghead:

Treng. Ikkje. Fleire. Distraksjonar. Som. Stel. Alt. Av. Energi.

Møkkamann:grumpy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen respons på sjekketråden. :(

Det er fordi du krever skrogpene damer. Om du senker standarden til damer som ser ut som Michelin-mannen, litt sånn som meg, så får du så mye napp atte!

Dagens negative for min del er at jeg tydeligvis ikke tåler å jobbe skifte lenger. Å bytte mellom tidligvakter, kveldsvakter og nattevakter gjør at døgnrytmen min blir helt koko. Før tilpasset jeg meg lett og raskt. Den tida er forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi du krever skrogpene damer. Om du senker standarden til damer som ser ut som Michelin-mannen, litt sånn som meg, så får du så mye napp atte!

Dagens negative for min del er at jeg tydeligvis ikke tåler å jobbe skifte lenger. Å bytte mellom tidligvakter, kveldsvakter og nattevakter gjør at døgnrytmen min blir helt koko. Før tilpasset jeg meg lett og raskt. Den tida er forbi.

I det siste har jeg følt det litt omvendt, det har blitt skremmende lett og skifte helt skift. Går helt fint å gå fra dagskift den ene dagen og til nattskift dagen etter.:eek: (Jobber 07-19 og 19-07)

Men ja døgnrytmen kan være litt snodig.

Ps. For større lykke på sjekkefronten skift profilbildet jeg tror alltid du er han mannen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lei av skole. Har ikke fått trent det jeg har villet/skulle denne uken fordi jeg har vært stuck på skolen x antall timer, og dessuten jobbet i tillegg.:grumpy: FML akkurat nå. Måtte bare få det ut.

Meeen: det er sol, jeg har fri i helgen, og jeg kan trene så mye jeg vil! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får ikke lasta min facebook heller på pcn. Bare på mobil. Men er det virus?

Eg fikk logga inn, men etter 10sek vart eg sperra og pålagt å ta virusscan på pcen før eg fikk bruke facebook, men maskina mi var virusfri, så er sjølve facebookkontoen min som er ramma. Etter å ha bekrefta virusscan fikk eg logga på uten problem.

Nokre timar etter det, begynte kontoen min å sende ut tvilsomme lenker med mange tagar. (ein link for alle som har namn på a, ein for alle med namn på b, osv).

Garantert fordi eg kom til å trykke på ein link eigentleg hadde tenkt å rapportere. Sånn går det når ein trykker feil..(n)

Er i slike tilfeller eg er glad for at det er begrensa kva eg opplyser om på facebook, verken barnebilder, telefonnr, adresse, sivilstand e.l. For eg reknar med det er slikt dei er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...