Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Slettes ikke. Fail. Try again, fail better ;)

Oh, I will! Det får bli om to helger, siden neste helg er booket til kanelsnurrer ;)

Jeg lover deg, første gang jeg skulle prøve posjere egg.. en skam for retten....... MEN da er jeg et skritt nærmere neste gang:D

Hahaha, så bra at du deler - nå føler jeg meg litt bedre :D:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Oppgitt over at menn (spesielt han jeg liker :() liker sider som "Yeah, she squats" osv på Facebook. Det er så turn-off som det går an å bli og begynner å lure på hvilke verdier disse mennene har. Jenter blir fremstilt som objekter, og synes man bør tenke på at dette er noe familie, venner, kanskje fremtidig kjæreste og arbeidsgiver ser... :-/ Vet at menn liker å se på fine damekropper, men trenger ikke å vise det til hele verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppgitt over at menn (spesielt han jeg liker :() liker sider som "Yeah, she squats" osv på Facebook. Det er så turn-off som det går an å bli og begynner å lure på hvilke verdier disse mennene har. Jenter blir fremstilt som objekter, og synes man bør tenke på at dette er noe familie, venner, kanskje fremtidig kjæreste og arbeidsgiver ser... :-/ Vet at menn liker å se på fine damekropper, men trenger ikke å vise det til hele verden!

Jeg er/var i samme båt. Kvinner som har urealistiske "krav" til menn, eller en idè av hvordan ting skal funke mellom kvinner og menn i 2014.

http://www.side2.no/aktuelt/--ja-det-er-slutt/5180563.html

Til slutt oppfordrer hun menn til å ta vare på kvinnen i sitt liv.

«Bær de på gullstol. De små ting betyr så uendelig mye. De er mor til deres barn. Ærlighet, kjærlighet og kommunikasjon. Et stryk på kinnet, et kjærlig blikk. En håndsrekning i hverdagen. Litt galanteri og oppvartning. Det er ikke så mye som skal til,» skriver hun.

Jeg er 110% for å vise omtanke og kjærlighet. Hennes sitat er kanskje ikke så ille om vi plukker den fra hverandre, men i all hovedsak så kan den lett tolkes som at hun forventer å bli behandlet som prinsesse til enhver tid. Det skjer bare ikke.

Kan ikke folk bare slutte å skrive bøker med krav og bare heller leve og chille litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei? :o Hva skjeeeer?!

en eller annen jævel må ha tatt den når jeg var snudd en annen vei. satt ved ene knebøyracket og hadde pause, og da lå mobilen oppå posen med stæsj (lommebok, rumbleroller og kritt), og derfra tror jeg den må ha forsvunnet, da jeg ikke husker å ha brukt den da vi flyttet på oss for å benke:/

Vi laget jo til og med den fantastiske "Brokkoli torturerer Aurelius"-videoen :( Nå får ikke fitnessbloggen se høyreptvangen.

jaa, she made me do cardio!:o:cry::cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...