Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Hører på en sang jeg ikke har hørt på siden lenge, også får jeg kjærlighetssorg helt uten å ha kjærlighetssorg. Jeg har lyst til å gråte og spise is, helt uten grunn lizzåm.

Kalles ikke kjærlighetssorg, det er bare kroppen din som roper : BUUUULK SÅ BLIR DU HULK ! :cat:

Min dagens negative : nylig singel, natt til i går. Og idag lurte han på om han fortsatt skulle overnatte til helga.. Som om det eneste som hadde forandret seg var tittelen.

Syntes ihvertfall jeg var dagens negative for meg. Også kom jeg for sent til svømming, så blei bare gåing i regnet

Er ikke det heller dagens positive ? Altså, at du "kvitta deg" med en som ikke tenker lengre enn nesa si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke det heller dagens positive ? Altså, at du "kvitta deg" med en som ikke tenker lengre enn nesa si.

Nja. Han er egentlig en veldig grei fyr, han bare tenkte seg nok ikke om før han spurte.

Skole og rett på jobb, rekker ikke trening i dag :((((((((((((

Ikke gøy å ikke rekke trening! Men du får se på jobb idag som gainz på bankkontoen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke fått utbetaling på 2 mnd nå, og er 100% blakk. Takk til NAV som har brukt straks 4 mnd på å behandle saken min som ble sendt inn i god tid og skulle hatt 8 uker behandlingstid. Vet heller ikke når jeg får penger igjen. Deilig med stabil økonomi dere….

Ellers så har jeg ikke trent siden fredag (utenom å gå tur), og jeg tror jeg har spist overskudd siden lørdag. Ikke helt kult når jeg prøver å gå ned i vekt. Synes det er så vanskelig å være på besøk og holde meg til "opplegget mitt" andre steder enn hjemme. Går jo forsåvidt greit med en "friuke" med kun turer og en styrketrening og mer mat, men det er litt kjipt med ett steg tilbake når jeg prøver å gå ned i vekt. Fra mandag blir det hardkjør igjen!

Dessuten er jeg et PMS monster med kjempevondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så har jeg ikke trent siden fredag (utenom å gå tur), og jeg tror jeg har spist overskudd siden lørdag. Ikke helt kult når jeg prøver å gå ned i vekt. Synes det er så vanskelig å være på besøk og holde meg til "opplegget mitt" andre steder enn hjemme. Går jo forsåvidt greit med en "friuke" med kun turer og en styrketrening og mer mat, men det er litt kjipt med ett steg tilbake når jeg prøver å gå ned i vekt. Fra mandag blir det hardkjør igjen!

I know the feeling! Så fort jeg drar hjem havner jeg tilbake i gamle vaner med en gang, kjempeslitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know the feeling! Så fort jeg drar hjem havner jeg tilbake i gamle vaner med en gang, kjempeslitsomt!

Utrolig slit :( Hjemme så er det så enkelt. Jeg kjøper kun ting det er greit å spise, jeg veier maten, holder meg til kalorimengde og sånt. Men her sklir det ut med en eneste gang, mye pga lite selvkontroll når det er snacks på bordet om kvelden, samt mindre sunne middager.

"Godt" å høre det ikke bare er meg som sliter når en er på besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig slit :( Hjemme så er det så enkelt. Jeg kjøper kun ting det er greit å spise, jeg veier maten, holder meg til kalorimengde og sånt. Men her sklir det ut med en eneste gang, mye pga lite selvkontroll når det er snacks på bordet om kvelden, samt mindre sunne middager.

"Godt" å høre det ikke bare er meg som sliter når en er på besøk!

Det med selvkontroll når det står snacks på bordet sliter jeg sykt med! Når jeg er hjemme på besøk står det alltid noe på bordet. Hjemme hos meg selv er det mye lettere siden jeg sjeldent kjøper slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mer vondt i albuen/arma i dag.. Håper så inderlig at de finner noe på MR slik at jeg finner ut av det og kan får noe litt mer konkret å forholde meg til.

Ellers var det veldig mange negative her i dag, stor klem til alle..

just-hug-it-out.gif

Spesielt til Brokkoli og Aurelius. Det med kjolen må ha vært kjipt for dere begge :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...