OhMickey Skrevet 1. februar 2014 Skrevet 1. februar 2014 "Addict skrev: Heheheh jeg og! Men det er gøy å se tilbake på loggen nå, det går framover i det minste :) Blææææ... Siter
Raptorial Skrevet 1. februar 2014 Skrevet 1. februar 2014 Hvis det er noen trøst... Jeg begynte på 20kg, jeg og. (jævlig lange armer, trøblete skulder og generelt uvant bevegelse... jeg brukte jævlig lang tid bare på å få til noe som ligna en riktig bevegelse) Addict, FatUnicorn og Aurelius 3 Siter
OhMickey Skrevet 1. februar 2014 Skrevet 1. februar 2014 "Raptorial skrev: Hvis det er noen trøst... Jeg begynte på 20kg, jeg og. (jævlig lange armer, trøblete skulder og generelt uvant bevegelse... jeg brukte jævlig lang tid bare på å få til noe som ligna en riktig bevegelse) Takk, hjalp litt. Addict 1 Siter
Tåkedott Skrevet 1. februar 2014 Skrevet 1. februar 2014 Jeg er bare på 25 kg i bøy selv, og benk... jeg har faktisk ikke tort å prøve ennå Addict 1 Siter
Gamla Skrevet 1. februar 2014 Skrevet 1. februar 2014 Lurer på om følgende kan stoppe min nabo i underetasjen fra å konsekvent smelle med dørene; finne et tynt vinglass og henge det i en snor på ytterdøra hvor det står følgende på en lapp: "Hei! Jeg er et sart og skjørt vinglass.. For hver uke som går uten at jeg blir knust når du lukker døren, vanker det en premie! " Stephanie F, LeanMachine, Tutogkjør og 1 annen 4 Siter
Thombr86 Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 Ugh... dagen derpå har vært bedre Update: 4 timer tok det å få i seg frokosten! ^^ Siter
Krembolle Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 Slo av telefonen. Har glemt pinkoden og har et forsøk igjen. Hurra. OhMickey og miaheart 2 Siter
Pinglekringla Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 Går 24 751 i minus denne mnd... Takk for den bilen Går over en hel mndlønn i minus Siter
Krembolle Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 Fristen for første del av praksisoppgave er endra fra 13.02.14 til 03.02.14. Jeg har a)Ingen pasient å skrive om. b)ingen problemstilling. FML! Siter
Tåkedott Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 Gikk plutselig opp for meg at det er mandag i morgen. Jeg hater mandager. LeanMachine 1 Siter
slettet Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 første dag på ny skole imorgen, er kjempenervøs Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 må skjerpe meg, men i kveld orker jeg ikke. + at jeg ikke finner laderen til headsettet mitt ;_; edit; skrev en teit emo-kawaiismily^. gjorde ikke ting bedre Siter
Tinakri Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 Det skjedde ikke idag, men det skjedde på fredag og det var UTROLIG NEGATIVT. For en uke siden bestemte jeg og pappa oss for å kjøpe ipad til mor på hennes bursdag. Jeg bestilte den derfor på NetShop og valgte fraktmetode "hente". Som da betydde at jeg skulle dra til deres varelager i Sandefjord for å hente ipaden selv. Jeg tenkte dette var en veldig god idè fordi da kunne jeg hente den på veien opp til Oslo der vi skulle feire mor. Noen dager etterpå fikk jeg hentelapp i posten med sporingsnummer. Jeg syntes dette var merkverdig og søkte sporingsnummeret opp, men med null treff. Derfor tenkte jeg at det sikkert bare var en påminnelse om at jeg måtte hente Ipaden hos dem siden det stod klart og tydelig at jeg skulle hente Ipaden. I tilfelle sendte jeg mail til netshop sin kundeservice og spurte om dette, men dette hjalp lite siden dem ikke gadd og svare meg i åpningstidene til kundeservicen. Jeg kjørte til Sandefjord godt over en time og fylte tanken, kjørte igjennom en haug med bomstasjoner. Når jeg kom fram fikk jeg derfor vite at dem hadde SENDT pakka mi til postkontoret uten at jeg hadde bedt om det. Jeg ble sur og sa at jeg faktisk må ha ipaden nå fordi jeg skal i bursdag til personen som skal få den om ikke alt for lenge. Jeg fikk bare beklager, men det er ingenting vi kan gjøre for å hjelpe deg. Det eneste vi kan hjelpe deg med er å ta tilbake ipaden du har kjøpt, men det vil du ikke. Hva er det for en hjelp?! Jeg har kjøpt en ipad og valgt en fraktmetode som ikke ble overholdt og så gidder dem ikke hjelpe meg. Jeg sa klart ifra at nå må jeg snu og kjøre godt over en time tilbake igjennom alle bomstasjonene på veien og fylle enda mer bensin så egentlig ble ipaden mye mer dyrere enn antatt. Var så sur.. er så sur og vurderer om jeg skal sende klagemail? Syntes det var utrolig dårlig av NetShop. Ble heller ikke behandlet godt nok. Tenker om det var far som hadde kommet med nordlendingsdialekta si hadde tonen vært en annen! Siter
Ojive Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 "Krembolle skrev: Fristen for første del av praksisoppgave er endra fra 13.02.14 til 03.02.14. Jeg har a)Ingen pasient å skrive om. b)ingen problemstilling. FML! ugh, pasient? explain Siter
Aurelius Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 "Tinakri skrev: Det skjedde ikke idag, men det skjedde på fredag og det var UTROLIG NEGATIVT. For en uke siden bestemte jeg og pappa oss for å kjøpe ipad til mor på hennes bursdag. Jeg bestilte den derfor på NetShop og valgte fraktmetode "hente". Som da betydde at jeg skulle dra til deres varelager i Sandefjord for å hente ipaden selv. Jeg tenkte dette var en veldig god idè fordi da kunne jeg hente den på veien opp til Oslo der vi skulle feire mor. Noen dager etterpå fikk jeg hentelapp i posten med sporingsnummer. Jeg syntes dette var merkverdig og søkte sporingsnummeret opp, men med null treff. Derfor tenkte jeg at det sikkert bare var en påminnelse om at jeg måtte hente Ipaden hos dem siden det stod klart og tydelig at jeg skulle hente Ipaden. I tilfelle sendte jeg mail til netshop sin kundeservice og spurte om dette, men dette hjalp lite siden dem ikke gadd og svare meg i åpningstidene til kundeservicen. Jeg kjørte til Sandefjord godt over en time og fylte tanken, kjørte igjennom en haug med bomstasjoner. Når jeg kom fram fikk jeg derfor vite at dem hadde SENDT pakka mi til postkontoret uten at jeg hadde bedt om det. Jeg ble sur og sa at jeg faktisk må ha ipaden nå fordi jeg skal i bursdag til personen som skal få den om ikke alt for lenge. Jeg fikk bare beklager, men det er ingenting vi kan gjøre for å hjelpe deg. Det eneste vi kan hjelpe deg med er å ta tilbake ipaden du har kjøpt, men det vil du ikke. Hva er det for en hjelp?! Jeg har kjøpt en ipad og valgt en fraktmetode som ikke ble overholdt og så gidder dem ikke hjelpe meg. Jeg sa klart ifra at nå må jeg snu og kjøre godt over en time tilbake igjennom alle bomstasjonene på veien og fylle enda mer bensin så egentlig ble ipaden mye mer dyrere enn antatt. Var så sur.. er så sur og vurderer om jeg skal sende klagemail? Syntes det var utrolig dårlig av NetShop. Ble heller ikke behandlet godt nok. Tenker om det var far som hadde kommet med nordlendingsdialekta si hadde tonen vært en annen! Ja det burde du absolutt! Når de oppfører seg så uprofft er det bare å ta de. No mercy! Tinakri og Tutogkjør 2 Siter
Bompi Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 "Tinakri skrev: Det skjedde ikke idag, men det skjedde på fredag og det var UTROLIG NEGATIVT. For en uke siden bestemte jeg og pappa oss for å kjøpe ipad til mor på hennes bursdag. Jeg bestilte den derfor på NetShop og valgte fraktmetode "hente". Som da betydde at jeg skulle dra til deres varelager i Sandefjord for å hente ipaden selv. Jeg tenkte dette var en veldig god idè fordi da kunne jeg hente den på veien opp til Oslo der vi skulle feire mor. Noen dager etterpå fikk jeg hentelapp i posten med sporingsnummer. Jeg syntes dette var merkverdig og søkte sporingsnummeret opp, men med null treff. Derfor tenkte jeg at det sikkert bare var en påminnelse om at jeg måtte hente Ipaden hos dem siden det stod klart og tydelig at jeg skulle hente Ipaden. I tilfelle sendte jeg mail til netshop sin kundeservice og spurte om dette, men dette hjalp lite siden dem ikke gadd og svare meg i åpningstidene til kundeservicen. Jeg kjørte til Sandefjord godt over en time og fylte tanken, kjørte igjennom en haug med bomstasjoner. Når jeg kom fram fikk jeg derfor vite at dem hadde SENDT pakka mi til postkontoret uten at jeg hadde bedt om det. Jeg ble sur og sa at jeg faktisk må ha ipaden nå fordi jeg skal i bursdag til personen som skal få den om ikke alt for lenge. Jeg fikk bare beklager, men det er ingenting vi kan gjøre for å hjelpe deg. Det eneste vi kan hjelpe deg med er å ta tilbake ipaden du har kjøpt, men det vil du ikke. Hva er det for en hjelp?! Jeg har kjøpt en ipad og valgt en fraktmetode som ikke ble overholdt og så gidder dem ikke hjelpe meg. Jeg sa klart ifra at nå må jeg snu og kjøre godt over en time tilbake igjennom alle bomstasjonene på veien og fylle enda mer bensin så egentlig ble ipaden mye mer dyrere enn antatt. Var så sur.. er så sur og vurderer om jeg skal sende klagemail? Syntes det var utrolig dårlig av NetShop. Ble heller ikke behandlet godt nok. Tenker om det var far som hadde kommet med nordlendingsdialekta si hadde tonen vært en annen! Klag i vei! Håper de ikke har tatt betalt for frakten? I så tilfelle - krev prisavslag, evt. erstatning. Hilsen jusstudenten. Siter
SiLy Skrevet 2. februar 2014 Skrevet 2. februar 2014 Fått en nerve i klem i ryggen som førte til at jeg ikke klarte å gjennomføre treninga.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.