Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Snakk om mandag da...:shifty:

Våkner av tannpine, kommer på jobb og hu jeg er vikar for har ikke handla og gjort klar nok før helga, så blir oppvaskmaskinen kranglete og jeg må sitte i halvannen time og bare vente på den, etter jeg er ferdig med alt annet..

Trening, rydde ut av oppvaskmaskin, sette inn og sette på ny, sette på klesvask, lage middag, vondtvondtvondt...

Treninga ble ikke optimal fordi en sur liten pjokk venta utolmodig(og lite diskret) på at jeg skulle bli ferdig i kabel'en, så jeg ga opp etter en øvelse. Gadd f'meg ikke se på han der i øyekroken lengre..:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååååh..... bestemte meg for å redusere mobilbruken..altså denne vanen med konstant å lese nettaviser og facebook osv mens jeg tar tog til jobb. Så i dag tok jeg med meg en bok. Veldig fint på vei til jobb. Verre hjem. Glemte å gå av. Merka d tre mil for sent. Gikk av toget på Brynr.. gikk inn på stasjonen og ventet.

Så leste jeg mens tiden gikk..og jammen rakk jeg ikke toget!!! Dro fra jobb kl 17. Hjemme 19:30. Produktiv dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utruleg dårleg søvn i det siste. Halvsvime heile dagen. Køyrde i grøfta-glatt! (heldigvis ingen skade på folk eller bil). Kosthold som liknar eit hormonellt troll (og dertil passande hummør). 0 konsentrasjonsevne = ingen lesing. Ingen klatring i dag, fordi eg er for trøtt. Trist og lei.

Og som om ikkje det var nok: Eg får ikkje sove.:(

Innisvartehelvettefaensfittefaen! :mad:

No er eg drittlei! Vil ikkje meir. Vil SOVE!

(for ikkje å snakke om at kjærasten oppheld seg i ein heilt anna del av landet, så det er ingen skulder å gråte på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utruleg dårleg søvn i det siste. Halvsvime heile dagen. Køyrde i grøfta-glatt! (heldigvis ingen skade på folk eller bil). Kosthold som liknar eit hormonellt troll (og dertil passande hummør). 0 konsentrasjonsevne = ingen lesing. Ingen klatring i dag, fordi eg er for trøtt. Trist og lei.

Og som om ikkje det var nok: Eg får ikkje sove.:(

Innisvartehelvettefaensfittefaen! :mad:

No er eg drittlei! Vil ikkje meir. Vil SOVE!

(for ikkje å snakke om at kjærasten oppheld seg i ein heilt anna del av landet, så det er ingen skulder å gråte på).

Oh, du har nesten samme "styggordfrase" som meg! ;-)

(Kjæresten min er også i en annen del av landet, så kjenner følelsen...:-/)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååh..... bestemte meg for å redusere mobilbruken..altså denne vanen med konstant å lese nettaviser og facebook osv mens jeg tar tog til jobb. Så i dag tok jeg med meg en bok. Veldig fint på vei til jobb. Verre hjem. Glemte å gå av. Merka d tre mil for sent. Gikk av toget på Brynr.. gikk inn på stasjonen og ventet.

Så leste jeg mens tiden gikk..og jammen rakk jeg ikke toget!!! Dro fra jobb kl 17. Hjemme 19:30. Produktiv dag

Det skulle vært en sånn digital klokke oppe i hjørnet i bøkene også..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååh..... bestemte meg for å redusere mobilbruken..altså denne vanen med konstant å lese nettaviser og facebook osv mens jeg tar tog til jobb. Så i dag tok jeg med meg en bok. Veldig fint på vei til jobb. Verre hjem. Glemte å gå av. Merka d tre mil for sent. Gikk av toget på Brynr.. gikk inn på stasjonen og ventet.

Så leste jeg mens tiden gikk..og jammen rakk jeg ikke toget!!! Dro fra jobb kl 17. Hjemme 19:30. Produktiv dag

Hva leste du som var så fengende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykemeldings uke 5 er i gang. Jeg har fått slimhoste som kjennes ut som om de skal vrenge lungene mine. Fant ut at det er veggdyr som har hatt festmåltider på kroppen min i 6 mnd, fant en av jævlene i dag,så blir utryddingsforsjøk i morgen

Er så sliten at øynene mine gjør vondt, men finnes ikke trøtt og får ikke sove. Selv ikke etter å ha tatt sovemedisin...:'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...