Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Biceps ligg skada heime og eg må vere på jobb.

Kvifor er det greit at folk med sjuke ungar kan vere heime, men ikkje dei med sjuke hundar?

Uff, det der er ikke noe særlig, aldri trivelig å jobbe når dyra er syke. :(

Men der er nok jeg heldig, jobber på en dyreklinikk, så aldri problem om jeg har syke dyr, de får bli med på jobb da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den flotte nabodama svarte ikke å invitasjonen om å treffes, selv etter hyggelig chat i går, litt rart?:huh:

På den positive siden så gir det meg litt tid for meg selv, noe jeg trenger.

" Du blir ikke med på en kaffe ? jeg vet jo tross alt hva du heter og hvor du bor, så burde jo være fort overstått;)" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ingen ordentlig snø her denne vinteren og nå kommer mildværet og regnet tilbake igjen :(

Så forbanna lei av vind og regn som aldri tar slutt.

Heller regn enn -4 grader og knusktørt. Det er så mye støv og alt er så skittent og hardt og masse ISKALD VIND!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Når det regner 24 timer i døgnet, tre uker i strekk, begynner det å bli ganske kjedelig å ikke kunne gå fra A til B uten å bli søkkvåt.

Mkay I feel ya. Hvor bor du?

Er verdens undergang vi ser på, jeg lover. Knusktørt her, masse branner, hele bygder brenner ned, som alle sikkert har fått med seg. Så har vi østlandet som snør ned. Og dere regner ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...