Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Startet dagen med samfunnsfag hvor læreren skulle ha oss til å gå opp og trekke en lapp med begrep vi skulle forklare foran klassen. Å komme med slikt uforberedt til en med sosial angst (les: meg) er ikke suksess, og dagen er ødelagt. Vil helst dra hjem, men jeg har enda seks timer igjen på skolen :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Startet dagen med samfunnsfag hvor læreren skulle ha oss til å gå opp og trekke en lapp med begrep vi skulle forklare foran klassen. Å komme med slikt uforberedt til en med sosial angst (les: meg) er ikke suksess, og dagen er ødelagt. Vil helst dra hjem, men jeg har enda seks timer igjen på skolen :))))

uff, jeg kjenner følelsen - opplevd det en del ganger selv. Vet læreren din om det, sånn at du kan slippe det neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, jeg kjenner følelsen - opplevd det en del ganger selv. Vet læreren din om det, sånn at du kan slippe det neste gang?

Alle lærerne mine er informert om det, men jeg tror ikke han tenkte helt over at jeg syns dette var en sånn vanskelig situasjon, fordi det bare var en "alternativ måte å få alle til å delta i timen". Det var slik at alle skulle opp, og urettferdig om noen slapp. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ein litt middelmådig dag tidlegare i dag, huset ser bomba ut (og nei, det er ikkje berre noko eg seier), men er ikkje i hummør til å gjere noko med det (dvs vaska badet=hendene mine luktar klor). Dermed var eg noke smågrumpy å omgås. Likar ikkje så mykje rot.

Meeeen, så kom eg over den krabaten her:

1616535_577687495645723_408461249_n.jpg?oh=468fd09a316f2cc68ab0c47f596f49b5&oe=52EAF4AF&__gda__=1391146798_18e224cc2e4c019d3f5b2f9c772236d6

Den fikk i allefall meg til å kome i betre hummør:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...