Gå til innhold

Dagens negative

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 10,4k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Ble kalt tjukk av en tyrker på instagram. Ble så forskrekka at jeg satte maten i halsen. [ATTACH]135033[/ATTACH] Regelrett.

Kattungene vi passer på dreit i senga mi

Pasienten min proklamerte for teamet at jeg er den beste til å suge han. Med sugekateter. I trachea. Han bare glemte å nevne akkurat det.

Postede bilder

Annonse

Blir nesten dagens glade for min del dette her; at jeg ikke har unger.

Det er vel ikke såå fælt å si, er det?

Neidå, fullt lov å seie det:)

Er glad for å ha ungar, men vrange ungar når ein har sove dårleg, vel det er alltid travelt. Serleg når han yngste har fått føre seg å hive utover alt han kjem over (dvdar, ark, bøker, kle, leiker ++). Leggetid, NO!:grumpy:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Neidå, fullt lov å seie det:)

Er glad for å ha ungar, men vrange ungar når ein har sove dårleg, vel det er alltid travelt. Serleg når han yngste har fått føre seg å hive utover alt han kjem over (dvdar, ark, bøker, kle, leiker ++). Leggetid, NO!:grumpy:

Låne ene bikkja mi? Han er suveren til å plukke opp ting og levere de. Alle løse gjenstander som ligger på gulvet blir levert i bytte mot hva enn jeg sitter å spiser. Så iløpet av de siste ti minuttene har jeg fått levert 3 crocs og en vedkubbe i bytte mot 4 mandler. Genialt opplegg, jeg spiser og bikkja rydder:LOL:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig bedriten økt i dag. Hver gang jeg enten bøyde meg framover eller strammet magemusklene smalt det til i hodet (litt på samme måte som om man skal prøve å blåse opp en vanskelig ballong og ender opp med hodepine) Ga seg når jeg enten reiste meg eller slappet av i magemusklene. Fryktelig kjipt når det er mageøkt som står på planen.

Endte opp med å pakke sammen å dra hjem:-(

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Innså nettopp at jeg tar like mye i knebøy og benkpress. Noe som egentlig burde stått i "dagens glade", hadde det ikke vært for at det er snakk om 25kg...

Det kommer seg!!! Alle har begynt en plass, jeg begynte også på 25 i benk! :) Og knebøy har jeg ALDRI fått til, før det løsna for 4 uker sida (hatt myyye god hjelp på teknikk, det har gjort underverker). Da har jeg tøyd og kjørt goblet squats i nesten et halvt år først i tillegg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...