Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir nesten dagens glade for min del dette her; at jeg ikke har unger.

Det er vel ikke såå fælt å si, er det?

Neidå, fullt lov å seie det:)

Er glad for å ha ungar, men vrange ungar når ein har sove dårleg, vel det er alltid travelt. Serleg når han yngste har fått føre seg å hive utover alt han kjem over (dvdar, ark, bøker, kle, leiker ++). Leggetid, NO!:grumpy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neidå, fullt lov å seie det:)

Er glad for å ha ungar, men vrange ungar når ein har sove dårleg, vel det er alltid travelt. Serleg når han yngste har fått føre seg å hive utover alt han kjem over (dvdar, ark, bøker, kle, leiker ++). Leggetid, NO!:grumpy:

Låne ene bikkja mi? Han er suveren til å plukke opp ting og levere de. Alle løse gjenstander som ligger på gulvet blir levert i bytte mot hva enn jeg sitter å spiser. Så iløpet av de siste ti minuttene har jeg fått levert 3 crocs og en vedkubbe i bytte mot 4 mandler. Genialt opplegg, jeg spiser og bikkja rydder:LOL:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Jeg tror jeg kommer til å våkne sånn ca 5 timer etter det. Bare sånn hvis du lurte

Det er helt greit, for da har jeg ankommet min første internasjonale konkurranse, og det er ganske innafor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig bedriten økt i dag. Hver gang jeg enten bøyde meg framover eller strammet magemusklene smalt det til i hodet (litt på samme måte som om man skal prøve å blåse opp en vanskelig ballong og ender opp med hodepine) Ga seg når jeg enten reiste meg eller slappet av i magemusklene. Fryktelig kjipt når det er mageøkt som står på planen.

Endte opp med å pakke sammen å dra hjem:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innså nettopp at jeg tar like mye i knebøy og benkpress. Noe som egentlig burde stått i "dagens glade", hadde det ikke vært for at det er snakk om 25kg...

Det kommer seg!!! Alle har begynt en plass, jeg begynte også på 25 i benk! :) Og knebøy har jeg ALDRI fått til, før det løsna for 4 uker sida (hatt myyye god hjelp på teknikk, det har gjort underverker). Da har jeg tøyd og kjørt goblet squats i nesten et halvt år først i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer seg!!! Alle har begynt en plass, jeg begynte også på 25 i benk! :) Og knebøy har jeg ALDRI fått til, før det løsna for 4 uker sida (hatt myyye god hjelp på teknikk, det har gjort underverker). Da har jeg tøyd og kjørt goblet squats i nesten et halvt år først i tillegg...

Jaja, starta på bare 20kg benk jeg altså :p Ting tar bare så jævla lang tid, og jeg er en svææært utålmodig person. Dårlig kombo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...