Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- Våkna ganske tidlig idag, fant ut at ovnen var (ødelagt?), og det var kaldt!

- Sykla til universitetet mens det regnet ute.

- Nesten påkjørt av en lastebil, sykla ganske fort fordi jeg ville varme opp!

- Da jeg skulle komme hjem, så var det noe feil med sykkellåsen og jeg stod ute 10 min for og åpne den.

- Da jeg ikke klarte og åpne låsen, måtte vi kutte den.

- På vei hjem så begynte det å regne fortere!

og nå er jeg hjemme.

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen starta bra, tok helg, alt var toppers, så begynner nettbrettet å krangle, igjen!

Helt nytt brett, fikk det i julegave, det har kranglet omtrent siden dag 1, kjøpt på Obs, i bodø, jeg holder til i trondheim, vært her i byen og spurt om reklamasjon, de kan ta det inn i trondheim, men de stiller seg ikke ansvarlig om det forsvinner i posten på vei til produsent, siden det ikke er de som har solgt brettet (selv om de er samme kjede)

Det vil si at jeg må vente med å få det sendt inn til jeg er i bodø neste gang... har nå prøvd å gjennopprette fabrikkinnstillinger og det går nå så inn i helvette treigt å gjennopprette alt av apper og stæsj...

Argh... blir så himla irritert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prata i 1time i telefonen med ein eg egentleg ikkje vil prate så mykje med, om ting vi absolutt ikkje er einige. Var heldigvis på eit anstedig nivå, men likavel skikkeleg blæh!:yuck:

*puh!* Då var den frustrasjonen ute, på tide å tenkte positivt igjen;)

PS. einige i dei som gjerne vil bytte veiret mot snø eller regn. Her er det rundt 0grader, MYKJE vind og STOR brannfare. Veldig kjekt å heile tida gå rundt å lure på om det vil begynne å brenne ein plass i nærheita:(

Eg vil ha snø. Vil ake, stå på ski og måke snø!

Regn hadde og vore fint, om ein kutta ut litt av vinden. Då skulle heile familien fått på seg regnkle og ut å herje.

Men, neidå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste fremgang jeg har på trening for tiden er når jeg skal putte på de blå ovetrekksplastene på skoene før jeg går i garderoben på sats. For to år siden vinglet jeg og var veldig komisk når "sokkene" skulle på, nå er jeg mer stødig.

Parafraserer Ina Winther over: Alt treningsrelatert suger. Ugggh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spysjuke i går (huff, for et ord) og påfølgende ufrivillig faste. Dårlig med søvn, våken fra 04.30, måtte på jobb kl 8 og sitter stuck her til kl 16. Vondt i mage og korsrygg etter mye magekramper. Prøver å pimpe vann, banan og lyse rundstykker, men vil egentlig bare sove. Måtte avlyse trening i går og i dag, og håper inderlig dette ikke går utover 1RM-test på søndag. :arghh:

På den positive siden, bare 5 1/2 time igjen, så skal jeg ligge på sofaen og bli dullet med resten av dagen. :cat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...