Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QueenWinther

har hjemmelekser i kettlebell - det er ikke dagens negative. det negative er at jeg prioriterer det fremfor lekser i biologi.

#prioriteringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

glem alt annet

klippet av favorittbandet mitt, som spiller punk, sitt cover av favorittsangen min av kanye west er borte fra nettet .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så støl i beina etter mandagens beinøkt, at jeg har mest lyst til å grine hver gang jeg må reise meg eller sette meg..

Det negative er at jeg egentlig har såå mye å gjøre som innebærer mye hit og dit, men jeg har sett meg nødt til å streike. Ut på tur med hundene er det eneste som får meg ut av sofaen nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRRR.

kort histore- trente nå ista. holder på med benkpress, 100x 10..120 x 10,140 x 9. 145 x7,150 x 6....løfter opp 155...presser 1,2,3..i det eg skal presse 4 gangen- kommer en Idiot og skal ha den 2,5 kg vekta som ligger under meg- distraherer meg...mister stanga på magen...:mad::mad: måtte rulle den ned :mad:

så videre til markløft

170x10.180x10.190 x 10, 200 x 8, løfter 210 x 5---i det eg setter fra meg stanga står en klyse jævel og kaller meg Gorilla! :mad::mad::mad:

hva skal man gjør da? gå bort opg bitchslappe fyren til neste dag?

nei, gjor det enkelt. "greeeeit, gorilla you want, gorilla you get" satt på 220- løfta den(ny pers), økte til 230- løfta den(ny pers) , satt på 240- løfta den med xD ny rekord i markløft- sa ikke noe til han men tenkte" Bro- thank you for pissing me off, and gimme fuel for my fireeeeeeee " :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook, bloggar, folk i media....AT DET FINNEST SÅ UTRULEG MANGE TANKELAUSE FJOLS er ikkje til å fatte og begripe!!:eek::mad::(

Misser trua på menskeheita. At ikkje folk veit kor MATEN kjem i frå ein gong!

Kva skjedde med logisk tankegong? Kvifor må folk ha "ekspertuttalelsar" for å tru på ting? At heilt naturlege ting går i gløymeboka. Eg skjemmes.

Og når eg først eg inne på det: kvifor finnes komentatorfelt på nettaviser? (og kvifor klarar eg skjeldan å unngå skumlesing gjennom dei..).

*arg!*

Sånn, dagens utbåsing. Klar for positivitet igjen. :)

Edit: gløymde ein bokstav i farta, fiksa no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...