Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Sykemeldings uke 5 er i gang. Jeg har fått slimhoste som kjennes ut som om de skal vrenge lungene mine. Fant ut at det er veggdyr som har hatt festmåltider på kroppen min i 6 mnd, fant en av jævlene i dag,så blir utryddingsforsjøk i morgen

Er så sliten at øynene mine gjør vondt, men finnes ikke trøtt og får ikke sove. Selv ikke etter å ha tatt sovemedisin...:'(

Fortsetter under...

Sovet 3 timer i natt. :sleep::oldman::coffee: Mulig jeg hopper over beintrening i dag og bare sover når jeg kommer hjem.

Og så har bachelorgruppa mi fått beskjed om at vårt tema og problemstilling ikke lengre er godkjent. Hurra.

Mareritt i natt :( Så natt nr 2 hvor jeg ikke har sovet så mye.. 12 timer jobb i dag og i morgen 8 timer jobb torsdag etterfulgt av 8-9 (kanskje 10 avhengig av kø) kjøring :barefoot: Og jeg er sliten bre av tanken :lol: Også bli mer fattig på fredagen :cool: (ga bilen... igjen...)

Forbrukerombudet, minst..:dry:

Hehe ja. Selv om skaden er skjedd har jeg lyst til å gå videre med det. NetShop svarer heller ikke på kunderservicen sin.

Hehe ja. Selv om skaden er skjedd har jeg lyst til å gå videre med det. NetShop svarer heller ikke på kunderservicen sin.

Ringt dem? Stå på ditt ihvertfall, latterlig service.

Annonse

har hjemmelekser i kettlebell - det er ikke dagens negative. det negative er at jeg prioriterer det fremfor lekser i biologi.

#prioriteringer

SHAME ON YOU!

Annonse

Jeg er så støl i beina etter mandagens beinøkt, at jeg har mest lyst til å grine hver gang jeg må reise meg eller sette meg..

Det negative er at jeg egentlig har såå mye å gjøre som innebærer mye hit og dit, men jeg har sett meg nødt til å streike. Ut på tur med hundene er det eneste som får meg ut av sofaen nå..