Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Når familien inviterer deg med til Dubai, men du ikke klarer å bestemme deg fordi du ikke har lyst til å vise deg i bikini.........................

JEG hadde gått i bikini om jeg fikk reise til Dubai. Do eet.

BTW, i Dubai digger de ikke at damer går i bikini, så du kan sikkert komme deg unna det om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøøøøøøøøøøst. Jeg vet ikke om jeg har lyst til å bruke penger på det når jeg kommer til å føle meg som ei rævv så og si hele tida.

Da burde du gjøre det for å utfordre deg selv. Jeg vet alt om å ikke føle seg vel med seg selv, men man kommer til et punkt hvor man må legge det til side.

GJØR DET!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får se.. Handler litt om å føle at det er verdt å bruke penger på.

Tough love eller noe; så klart, om du bestemmer deg for at det ikke er verdt pengene fordi du på liv og død ikke kommer til å føle deg vel, så ja - da er det ikke verdt det.

MEN. Om du bestemmer deg for at du skal ha en fin tur, drite i hva andre kanskje eøler kanskje ikke måtte mene, drite i usikkerheten din, og faktisk kose deg - så er det så jævlig verdt det.

Dette kommer fra hun som var dritnervøs for å dele rom i Roma med to slanke flotte blondiner som gjerne går rundt i undertøy. Vet du, jeg endte opp i å gå rundt i undertøy etter en halv dag, jeg også - og jeg er IKKE noe slank blondine. For hvorfor skulle jeg ødelegge ferien med usikkerheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough love eller noe; så klart, om du bestemmer deg for at det ikke er verdt pengene fordi du på liv og død ikke kommer til å føle deg vel, så ja - da er det ikke verdt det.

MEN. Om du bestemmer deg for at du skal ha en fin tur, drite i hva andre kanskje eøler kanskje ikke måtte mene, drite i usikkerheten din, og faktisk kose deg - så er det så jævlig verdt det.

Dette kommer fra hun som var dritnervøs for å dele rom i Roma med to slanke flotte blondiner som gjerne går rundt i undertøy. Vet du, jeg endte opp i å gå rundt i undertøy etter en halv dag, jeg også - og jeg er IKKE noe slank blondine. For hvorfor skulle jeg ødelegge ferien med usikkerheter?

sad-baby.gif

Får se hva prisen blir nå daaa...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...