Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har ikke psykose, men har en historie jeg kan lett være med på? :p

Melder meg frivillig som psykiatrisk tilfelle.

Skal sette i gang et systematisk miljøtiltak ved praksisplassen, samle inn dataene og analysere de. FOR JEG SKAL IKKE BLI VERNEPLEIER JEG SE! JEG SKAL BLI FORSKER JEG!:grumpy: *grumble grumble*

Ellers tackar och bukkar for tilbudet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde ikke idag, men det skjedde på fredag og det var UTROLIG NEGATIVT.

For en uke siden bestemte jeg og pappa oss for å kjøpe ipad til mor på hennes bursdag. Jeg bestilte den derfor på NetShop og valgte fraktmetode "hente". Som da betydde at jeg skulle dra til deres varelager i Sandefjord for å hente ipaden selv. Jeg tenkte dette var en veldig god idè fordi da kunne jeg hente den på veien opp til Oslo der vi skulle feire mor. Noen dager etterpå fikk jeg hentelapp i posten med sporingsnummer. Jeg syntes dette var merkverdig og søkte sporingsnummeret opp, men med null treff. Derfor tenkte jeg at det sikkert bare var en påminnelse om at jeg måtte hente Ipaden hos dem siden det stod klart og tydelig at jeg skulle hente Ipaden.

I tilfelle sendte jeg mail til netshop sin kundeservice og spurte om dette, men dette hjalp lite siden dem ikke gadd og svare meg i åpningstidene til kundeservicen.

Jeg kjørte til Sandefjord godt over en time og fylte tanken, kjørte igjennom en haug med bomstasjoner. Når jeg kom fram fikk jeg derfor vite at dem hadde SENDT pakka mi til postkontoret uten at jeg hadde bedt om det. Jeg ble sur og sa at jeg faktisk må ha ipaden nå fordi jeg skal i bursdag til personen som skal få den om ikke alt for lenge. Jeg fikk bare beklager, men det er ingenting vi kan gjøre for å hjelpe deg. Det eneste vi kan hjelpe deg med er å ta tilbake ipaden du har kjøpt, men det vil du ikke. Hva er det for en hjelp?! Jeg har kjøpt en ipad og valgt en fraktmetode som ikke ble overholdt og så gidder dem ikke hjelpe meg. Jeg sa klart ifra at nå må jeg snu og kjøre godt over en time tilbake igjennom alle bomstasjonene på veien og fylle enda mer bensin så egentlig ble ipaden mye mer dyrere enn antatt.

Var så sur.. er så sur og vurderer om jeg skal sende klagemail? Syntes det var utrolig dårlig av NetShop. Ble heller ikke behandlet godt nok. Tenker om det var far som hadde kommet med nordlendingsdialekta si hadde tonen vært en annen!:mad:

Forbrukerombudet, minst..:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mad. Supermad.

La meg igår ved midnatt i håp om at det ikke blir en typisk "natt til mandag" natt. Joooooooooooda, Ojive. Null søvn i øyne og all iherdig forsøk på å produsere søvn ble avslått av regn (vinterregn, ikke vårregn) og isklosser som falt fra taket og ned på takrenne/solskjerm typeting rett utenfor. MAAAAAAAAAAAAD.

Husker ikke om jeg sovna, men da var klokka 2:30 allerede. Fuck. Det føltes som en evighet før klokka ringte 6:45 og jeg måtte opp. HÆÆÆÆÆLVETE. Raaaaaaaaaage. FFFFUUUURRRYY.

Kommer ned til stasjonen. Hva skjer? Jo, seff er det noe signalproblemer mellom Kolbotn og Holmlia, så toget går fra et annet spor og er forsinket. Kommer meg på toget, og finner ut at det blir en av de dagene hvor du står på et fullstappa tog og svetter som en gris i syden etter ti runder chili con carne. YEAH, BITCH. B E A U T I F U L.

(men jenta som stod ved siden av meg på toget idag, var søt. Jenter som jeg synes er søte roer meg ned, så da var jeg rolig da. feelsgoodman.jpg)

ANYWAY. Lunta er kort idag. Prøver desperat å bare "jedi this shit", men klarer det ikke helt enda :p

*sippe kaffe og håpe på at ting bedrer seg*

*setter på Daft Punk - Alive (2007)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...