Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Drakk en supergod cookies and cream protein Shake med banan( søtt og godt) meeen ble visst for mye av det gode for kastet alt opp. What... Omgangssyke på gang?? ... Sorry viss folk synes det er ekkelt å nevne oppkast(deal with it)

Nekter å være syk, har planlagt den gode økten i morgen. Tok forresten en vaksine idag, men blir vel ikke kvalm av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drakk en supergod cookies and cream protein Shake med banan( søtt og godt) meeen ble visst for mye av det gode for kastet alt opp. What... Omgangssyke på gang?? ... Sorry viss folk synes det er ekkelt å nevne oppkast(deal with it)

Nekter å være syk, har planlagt den gode økten i morgen. Tok forresten en vaksine idag, men blir vel ikke kvalm av det?

Tjaaaaa kroppen kan jo reagere forskjellig på ting? Folk både besvimer og spyr etter sprøyter, så skal ikke se bort ifra at det kan være det!

Forresten: oppkast oppkast oppkast spy spy spy

:D Sånn, nå er det ingen som kan kjefte på DEG ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med på prøvetime på ett nytt senter med en kamerat. Veldig stort og flott anlegg, med mye utstyr! Så trente jeg litt markløft da. La på 100 kg og kjørte noen reps. Så kom ei av de personlige trenerne bort til meg. "Du må roe ned litt, du skjønner det er yoga rett under her, og de setter lite pris på bråk". FÅ MEG TILBAKE PÅ MITT VANLIGE SENTER tenkte jeg da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...