Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nam, nam, nam og nam.

Pizza var digg.loff, pottis ig sjokkis ikke så digg. Faktisk helt jævlig. Så hvorfor spiser jeg det? Helsikke. Sur på meg sjøl. Ikke det at jeg tror alt går til helvete nå. Samtidig rart å oppleve at toblerone smaker helt for jævlig søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er drittlei senteret mitt, det suger ræv

Jeg er drittlei av å vente på at alle bros skal bli ferdig med 20 sett bicepscurls i knebøyracken HVER

Jeg er drittlei av januarfisene som tar opp unødvendig mye plass og bare kuker uansett

Jeg er drittlei av å aldri få trene skikkelig

Tidenes drittøkt på trening idag. Hvorfor holder disse januarfolkene ut så lenge? Vi er jo snart i februar jo :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått 5 underjordiske kviser, dritvondt :grumpy:

Fant en halv snegle i salaten min i morgest...

Aaaah, de er jævlige.. Hadde en i lysken en gang, klemte som faen på den og kjente den poppa (inni lysken). 2 dager etterpå hadde jeg et hull på størrelse me lillefingern i lysken :p

Var bare å fylle på med desinfiserende salve og la det gro.

These posts................................

[ATTACH]129889[/ATTACH]

Medlidenhet sendes.

post-9881-14440967549532_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...