Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oppblåst, "vinterpolstra" og dvask. Usj.

Og for å ha noke positivt i det negative: skal ut å lufte meg når ungane er i seng +hente ved (all bevegelse er betre enn ingen bevegelse). Ikkje at det eigentleg fristar då det er isande vind ute.

Edit: dagens mest negative: kanelbollar med for lite smør og sukker:grumpy: Føler meg svindla...smakte litt tørt og ikkje spesielt godt. SKUFFA!:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nr1. Eg er grisetrøtt.

Nr2. Biceps(hunden) fekk grisejuling av ei tispe hinn dagen. No mangler han pels rundtom på kroppen, har eindel sår over heile seg, knekte ein klo og har eit cm stort hull i brystet. Dyrlegen gav han litt medisin og sa at det kom til å gå bra med han, men at han må halde seg i ro i ei veke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Ny betennelse i en finger og hodepine - på toppen av dette er jeg alene hjemme og måtte lage kaffe selv.

Har glemt hvor mye pulver man har i filteret på 3/4L så jeg måtte ringe mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
60g per liter er en fin regel.

Har ikke peiling på hva en måleskje veier. Tok 6 stykker, tror jeg.

Eller 5.

edit: sølte kaffe på iPaden til pappa. FLOTT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Du tar da 60g på øyemål ;) (regner ikke badevekta di i mg?)

Badevekt har vi aldri hatt, og å ta øyemål er ikke heeelt min greie. "Pft det kan da ikke være 100gram?? kjører på med litt til" - noe i den stilen uansett hvor mye det er. Mengde.<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...