Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om det er jeg som er blitt feit,eller knebøyræva som har blitt swole vet jeg ikke,men nå skal det godt gjøres å sitte på do uten at hele underkroppen sovner:/

kjenner til den problemstillingen. Pro-tip: fiber.

Go "Visiblin"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det har ikke med at tarmen er treg,men at jeg er feit,og at kroppen klemmer på nervene så alt av følelse i beina fordunster:p

sikker på at du ikke sitter såpass lenge og leser Reddit på mobilen til beina sover?

Nei?

Neivelda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Vaskemaskina mi har tatt kvelden igjen, mens den var full av vann og klær. Ikke vil den åpne seg heller. Hurra for råtne klær som jeg egentlig skulle bruke i praksis i morgen

Har du sjekket at det ikke er noe som har surret seg fast inni der en plass? Min vaskemaskin stoppet også en gang, full av vann, og nektet å åpne seg. Det løste seg med at jeg åpnet den lille luka som er foran på vaskemaskinen, brukte slangen inni der for å tømme den for vann, og så tok ut den dingsen som er innenfor der igjen (hurra for min fantastiske forklaringsevne..) og fjernet noen avrevne tøybiter som var satt seg fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket at det ikke er noe som har surret seg fast inni der en plass? Min vaskemaskin stoppet også en gang, full av vann, og nektet å åpne seg. Det løste seg med at jeg åpnet den lille luka som er foran på vaskemaskinen, brukte slangen inni der for å tømme den for vann, og så tok ut den dingsen som er innenfor der igjen (hurra for min fantastiske forklaringsevne..) og fjernet noen avrevne tøybiter som var satt seg fast.

Om du mener filteret så er det åpna og tømt, fant bare et kronestykke der :p Det er mest sannsynlig den jævla pumpa som er gått til helvete. Skal gå an å åpne den og tømme den manuelt, men DET GÅR IKKE DET HELLER!:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...