Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Må bare legge til at jeg tydeligvis er utnevnt til støttekontakt for en småforelsket venninne.

Veldig hyggelig for henne! Men savner følelsen litt selv, gitt :love:

Haha, me too. Det er jo ingenting som er så grusomt som å late som at man er begeistra for andres forelskelse når man ikke er forelska selv! Spesielt ikke hvis man ble dumpa for to uker siden... :arghh:

Skrevet
Lånekassen ga ikke nok stipend og lån til å dekke utgiftene med skolen, og noen har stjålet sommerdekkene mine til bilen. Hoo-effin'-ray. Går og trekker litt på gatehjørnet en stund jeg nå...

Lånekassen *woop* -.-

Skrevet

IKEA i 4 timer. 1,5 t i vareutleveringa, bare for å finne ut at de mangla en del, så måtte bytte. "Lite mellomlegg" eh prøv 3K!

Med 2 unger som ikke forstår køkultur når isen er så nærme. Need I say more *gjesp* Positivt: Henger full av nye ting!

Skrevet
Jævla pollenallergi, blir så sykt trøtt og slapp at arbeidsdagene blir laaange og trening ikke er noe kjekt i det hele tatt :( resultat: svak og tjukk.

Noen tips til hva som funker?? Zyrtec fjerner pollenplagene, men gjør meg bare enda trøttere :p får vel ta meg en tur på legen snart.

Dra til legen å be om øyesdråper og nesespray om du ikke takler zyrtec. Minsker hvertfall symptomene :) Reseptbelagte funker mye bedre

Gjest noen123
Skrevet
Dra til legen å be om øyesdråper og nesespray om du ikke takler zyrtec. Minsker hvertfall symptomene :) Reseptbelagte funker mye bedre

Har bytta til Telfast (suksess!) og bestilt meg legetime for å få resept på de, så slipper jeg så mye utlegg :)

Dagens negative: Døgnrytme! Er fortsatt innstilt på å stå opp midt på natta, så driver å våkner på "noe" ukurante tidspunkt, typ 04.00 :p

Skrevet
Gangen min ligner på en mellomting av gammeldame-gange og graviddame-gange for øyeblikket. Det er mindre pent å se på, men jeg klarer ikke å gå normalt. :(

Hatt ei grei helg, med andre ord?:D Eller har det blitt for mye knebøy?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...