SlayerDad Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 "LeanMachine skrev: Lillemora mi var våken i 2 timer i natt må være noe som går for det var vår også Siter
LeanMachine Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 "Gamlebyen skrev: må være noe som går for det var vår også Jeg skjønner ikke hva det er! De lever jo sitt eget liv de små, men det er plutselig, og helt utav det blå. Lyyys våken da. Siter
LeanMachine Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Jeg har skikkelig vondt (og har hatt noen dager nå) vondt i hodet, men ikke vondt i hodet - vondt PÅ øyebrynet!! Sinnsykt irriterende. Ikke finner jeg ut av hva det er heller. Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 frysninger, er iskald igjen Siter
FatFighter Malm Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Tette rør i hele huset,, kloakk utover badet og ingen som skjønner noen ting. Siter
Stine smurfine Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Det er kaldt og jeg fryser massivt. Skal egentlig trene, men er dødtrøtt og vil sove på sofa. Litt småkvalm også, når jeg kjenner etter... Sannsynligvis fordi jeg var sulten og ikke spiste noe fornuftig. Blæh. QueenWinther, jeg synes jeg fryser hele vinteren, hver vinter, og pleier en gang i løpet av oktober å forsone meg med at jeg neppe blir varm igjen før i mai, kanskje. FatUnicorn, FitFish, Tonje_86 og 1 annen 4 Siter
KamillaK Skrevet 31. desember 2014 Skrevet 31. desember 2014 Jeg tipper dagens negative for Dag er at han bare har 14% batteri igjen på mobilen, klokken ni på nyttårsaften. I verdens rikeste land. Tonje_86, Ole Andreas, Aurelius og 2 andre 5 Siter
Aurelius Skrevet 31. desember 2014 Skrevet 31. desember 2014 "KamillaK skrev: Jeg tipper dagens negative for Dag er at han bare har 14% batteri igjen på mobilen, klokken ni på nyttårsaften. I verdens rikeste land. Heldigvis kommer det en ny Dag i morgen. TEW, TorSer og Dag 3 Siter
Arctic Skrevet 31. desember 2014 Skrevet 31. desember 2014 Vinner jeg prisen for Norges rareste hårvekst 2014? Jeg har to striper som perfekt følger vingemusklene bak, og de er så skremmende symmetrisk! Det er også det eneste håret jeg har på ryggen what so ever. Nesten som en frisyre... På ryggen..? Aurelius og Ojive 2 Siter
Mali-H Skrevet 31. desember 2014 Skrevet 31. desember 2014 Akkurat frisk av forkjølelsen (2 dager siden), og nå har feberen satt inn. At de to tingene ikke kunne komme samtidig! Ojive 1 Siter
Ojive Skrevet 31. desember 2014 Skrevet 31. desember 2014 "Arctic skrev: Vinner jeg prisen for Norges rareste hårvekst 2014? Jeg har to striper som perfekt følger vingemusklene bak, og de er så skremmende symmetrisk! Det er også det eneste håret jeg har på ryggen what so ever. Nesten som en frisyre... På ryggen..? Du vant internettet. Unibrow på ryggen <3 Sexylubben83, Arctic og Aurelius 3 Siter
Ole Andreas Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 "KamillaK skrev: Jeg tipper dagens negative for Dag er at han bare har 14% batteri igjen på mobilen, klokken ni på nyttårsaften. I verdens rikeste land. Erna må gå Dag, Tonje_86 og Pons 3 Siter
LeanMachine Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Baaaaaaaaaaaaaah det teite vondte over øyet!!!!!!!!! Siter
langaard Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 "LeanMachine skrev: Baaaaaaaaaaaaaah det teite vondte over øyet!!!!!!!!! Kom deg til legen!! Siter
SlayerDad Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Kjenner at romjula gjør sitt med kroppen. gleder meg veldig til å ta fatt på gymmet igjen. langaard og Tonje_86 2 Siter
Nikko21 Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Har tatt på meg nattevakt. 2000 - 0800. Var ute i går og feiret ny året, kom hjem 6. Dette blir tøft, har heldigvis et lager med FRES her, så de skal nok brukes i natt! Siter
Arctic Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 "Ojive skrev: Du vant internettet. Unibrow på ryggen <3 Haha, nei, det kom ikke frem på bildet, men de henger ikke sammen på noen måte... Det ser ut som to symmetriske mønster Ojive 1 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 3. januar 2015 Skrevet 3. januar 2015 tror jeg har mistet låsen jeg bruker på elixia............ ikke at det er så dyrt med en ny, men det er en JÆVLA irriterende utgift når du allerede egentlig har en. Siter
Emiliemo Skrevet 3. januar 2015 Skrevet 3. januar 2015 "QueenWinther skrev: tror jeg har mistet låsen jeg bruker på elixia............ ikke at det er så dyrt med en ny, men det er en JÆVLA irriterende utgift når du allerede egentlig har en. .. Og man finner alltid låsen et eller annet idiotisk sted etterpå Aurelius, Tonje_86 og FatUnicorn 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.