Gå til innhold

slett


Eatbigtogetbig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har aldri smakt alkohol. Når alle andre begynte å drikke så drev jeg å konkurrerte i friidrett og mente at drikking og idrett ikke passet sammen. Når jeg erfarte hvordan folk oppførte seg når de var full og hvordan drikkekulturen her var så hadde jeg ihvertfall ikke lyst til å begynne. Nå som jeg er godt voksen så ser jeg ingen grunn til å plutselig begynne å drikke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Liker best å være edru. Hender jeg tar et glass hvitvin til god mat og godt selskap, men det hører til sjeldenhetene (alkoholen altså).

Fikk festa i fra meg som yngre:p

Hehe, det fikk jeg også :)

Jeg drikker ikke fordi jeg ikke liker verken smaken eller rusen, den gir meg ingenting. Men om jeg en eller annen gang skulle finne på å ta meg en fest så gjør jeg nok kanskje det likevel, uten at jeg får dårlig samvittighet for det. Det har bare blitt til at jeg ikke har gjort det de siste 4 årene. Jeg har gått gravid, og da drikker man jo ikke, men jeg drikker heller ikke når jeg ammer, eller prøver å bli gravid igjen, og siden vi begynte å prøve igjen med engang jeg sluttet å amme, så gikk det noen år da :)

Men nå verken ammer jeg eller skal jeg bli gravid igjen, så vi får se hva fremtiden bringer, enn så lenge drikker jeg ikke og trives med det :)

Åsså har jeg en liten frykt for at jeg skal begynne å like det for godt, og ende opp som alkis, har ikke lyst til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke avholds, men drikker så å si aldri. Som noen tidligere i tråden festet jeg fra meg da jeg var yngre, og nå er jeg ikke lenger interessert i å være redusert i 1-2 dager etter en fest. Ikke bare dropper jeg alkoholen, jeg dropper også de sene kveldene. Trenger søvnen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er avholds. Har aldri skjønt poenget med å drikke, og har av den grunn aldri hatt lyst til det. Jeg kan ikke si at det kommer til å være slik for alltid, men så lenge jeg ikke har lyst eller føler at det er noen grunn, så kommer jeg ikke til å drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...