Gå til innhold

slett


Eatbigtogetbig

Anbefalte innlegg

Jeg drikker vel iaf. en gang i uken i snitt, men sjelden det fører til sveiseblindhet altså. Tror nok også det er veldig individuelle forskjeller på hvor dårlig man blir, jeg blir meget sjelden særlig bakrus, og har med hell kjørt 2 timer yoga dagen etter å ha drukket over halvannen flaske vin, uten at det gjorde vondt i det hele tatt.

Men en ting jeg skjønner veldig godt er at de som liker å holde seg edru synes det er mas å dra ut på byen der det er et lass med fulle folk. Jeg har dratt ut flere ganger edru til nesten edru, og det er tydelig at et lite skjold av moderat promille gjør meg betraktelig mer overbærende overfor de andre folka som er ute. De (vi, hehe) kan være jævlig irriterende for edrue folk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Drikker svært sjeldent pga svigerfar er alkis så får det litt opp i halsen egentlig. Ellers så liker jeg best å jobbe i helgene en å drikke.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...