Gå til innhold

Eatbigtogetbig

Medlemmer
  • Innholdsteller

    11
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Proteinpulver er mat ikke noe annet. Kjøp det billigste fra norsk leverandør. Det har generelt veldig lite å si, whey er whey og kasein er kasein.
  2. Viss du tar få reps med lite vekt så kan du like gjerne bare ligge hjemme da får du jo ikke trent.
  3. Er jo mye lettere å lære seg teknikk med en lett vekt, i alle fall for oss vanlige dødelige
  4. Jeg ville kjørt 8-12 reps den første måneden så du er sikker på at du løfter helt rett. Kjipt å skade seg
  5. Dag 1 Benkpress Skråbenk Flyes Dips Dag 2 Markløft Frivenninger Stående roing Chins (er du svak i dette start med chins) Biceps curl Og en liten øvelse til for skuldre Dag 3 Knebøy Beinpress Bein curl Tåhev Veldig basic og lett, hold øktene korte med høy intensitet og husk at maten er nesten viktigere enn treninga om du vil ha resultater. Er bare tull å kjøre masse isolasjons øvelser kjør tungt med god teknikk og kontrollert. Spis bra og bare ta deg god tid. Les mye kunnskap er nøkkelen!
  6. Slutt å gjør ting komplisert, LØFT TUNGE VEKTER! Kjør benkpress, skråbenk med hantler og flyes. Å spis det du orker å så litt til! Ikke tenk på å trene en spesiell del av bryste det er bare tull enten så trener du kassa eller så lar du være.
×
×
  • Opprett ny...