Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bringebærfromasj

1 Skyr bringebær

2 ts sukrinmelis, eller annen søtning

0,6 dl vann

1 ts psyllium (fiberhusk)

Rør sammen, la svelle kjølig i minst 15 minutter.

(ikke min oppskrift, fant den i PSMF-oppskrifttråden)

Annonse

Annonse

er en jevel på eta nøttter... eldorado har hassel og cashew nøtter i blekkboks uten salt.. bama har og slike småposer som ligger i frukdisken hos kiwi. eggerøre med potetsalat er og en slager:whistling: på mega selger de småbrett med blåbær, gulrot, nøtter og tørket aprikose.. i frukdisken på kiwi har de bringebør og blåbær. De hadde og oliven med chilli i, de er borte:( ellers så gir jeg faen og kjøper en liten sjokolade..

merker at proteinbarer, hjemmelagde eller kjøpte ikke minsker sulten men gir meg lyst på mer mat:( så skal slutte å lage det...( sikkert fordi det tar for liten plass i magen..) nøtter må jeg holde meg unna ellers spiser jeg hele posen.

.

Da lager jeg cookie dough. 250 g smør, 350 g mel, 180 g sukker, 180 g brunt sukker og en skvett melk. Det fjerner i hvert fall mitt godtesug for noen timer.
:eek: hele dagens dose med kalorier og mett i 2 timer, worth it?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...