Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spiser alltid dette til frokost på arbeidsdager: 2 kokte egg med 1 ss smør og proteinkaffe: 1 ts honning, ett par dl varm kaffe, rister ut 1 scoop mocca-proteinpulver i ca 1.5 dl h-melk og heller dette over kaffen i et stort kaffeglass, og har så ett godt dryss med kanel på toppen:) holder meg god og mett minst til lunsjtider! Næringsinnhold er ca: 20gram fett, 15gram karbohydrater, 35gram protein. Ca 430 kcal. Før spiste jeg en stor porsjon havregrøt, og var dødssulten før klokka ti! Havregrøten sparer jeg til kvelds eller etter trening.

Jeg er alltid sulten kl 10! Men, to egg og kaffe høres lite ut. Er det kaffeblandingen som holder deg mett da? Hørtes digg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid sulten kl 10! Men, to egg og kaffe høres lite ut. Er det kaffeblandingen som holder deg mett da? Hørtes digg ut!

Tror det er det høye innholdet av proteiner og det lave innholdet av karbohydrater som fungerer bra for meg. Blir så fort sulten igjen av av karbohydratrik mat tidlig på dagen. For øvrig er vel kaloriinnholdet på 430 kcal helt fint for en frokost=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...