Gå til innhold

Skjella

Medlemmer
  • Innholdsteller

    190
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Skjella

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 05. feb. 1996
  1. Hvis det er til noe hjelp, så holder jeg alltid stanga i en liten periode(10sek ca) på siste reppen. Dette for å trene grepet. Det er veldig lett å gjøre, og man behøver ikke mye dill dall..
  2. Bruker et par byggmakker hansker. Man kan si hva man vil om det, men sannheten er at grepet er 140x bedre. Alt avhenger i bunn og grunn av hva slags hansker man har kjøpt. Noe er dritt noe er bra... På den annen side, så er jo kalk definitivt det beste om man får lov til å bruke det på gymmet sitt.
  3. Idag spiste jeg en pizza og drakk 1,5l brus ved siden av. Fylla har skylda
  4. Hahah, sant det Har lest den flere ganger, og er alltid greit med en liten oppfriskning! Men tenkte mest på hvordan dette programmet så ut for å øke i styrke, da jeg ikke kan hive meg på noe ala sheiko eller dietmar pga stram tidsplan... Alle forholdene er egentlig til rette, vil jeg si, siden kostholdet er tight(satt opp av Harald Skjøldt) og jeg får nok søvn..
  5. Hei! Snekret sammen et program med fokus på baseøvelser for noen minutter siden. Føler selv jeg har lagt til rette for restitusjon da jeg trener ben/press, for så å kjøre rygg annenhver dag. Øvelsene er lagt opp slik at jeg rekker buss/tog. Hva tenker dere? Setter pris på alle innspill Mandag Knebøy 5x5 Good Morning 5x5 Leg extensions 3x8 Benkpress 30 reps/5x5 Smalbenk 3x6 Tirsdag Markløft 5x3 Roing 3x8 Militærpress 5x5 Onsdag Knebøy 5x5 Frontbøy 3x8 Leg extensions 3x8 Smalbenk 5x5 Tate press 3x8 Torsdag Markløft/ 6x2 (eksplosivt) Vendinger R
  6. Prøvde å logge treningen min på trainingblog, men når jeg lagret den fikk jeg denne feilmeldingen:" Out of memory; check if mysqld or some other process uses all available memory; if not, you may have to use 'ulimit' to allow mysqld to use more memory or you can add more swap space" Prøvd å google det, men skjønner heller lite.. Noen som kunne tatt seg bryet til å hjelpe?
  7. Bakken skal ligge helt død hver rep. Ser du noen som holder den over bakken gjennom hele settet, gjør de en antageligvis en markløft-variant som romanske markløft
  8. Skjella

    Is og kcal

    Leser her på Diplom-is sin "Dream" is at; pr 100g er det 180kcal, og hele boksen er 800ml/435g. Hva er kcal innholdet pr boks? Blir det 4,35x180=783, eller har jeg bomma grovt? Kunne vært kjekt å vite!
  9. Vel, hvis du vil se en helt jævlig film sånn helt visuelt kan du se "Human Centipede". Om den er bra eller dårlig er litt vanskelig å si egentlig.. Avhenger veldig om hva slags person man er
  10. Ord kan ikke beskrive hvor enig jeg er i det! Men til TS: Kommer du deg parallell/under parallell så er det veldig bra.Slik som dette: http://images.wikia.com/startingstrength/images/2/2d/Parallel_Squat_Position.jpg Sliter du med å oppnå denne dybden kan du legge et par vektskiver under hvert ben. Dette vil hjelpe deg å gå dypere
  11. Sorry altså, men sprettrumpe er vel det siste du burde være redd for.. Folk på din og min alder burde vel heller spørre seg om de trener nok bein!
  12. Vel, programmet starting strength er jo ikke evigvarende progresjon. Et sted vil du jo stoppe opp. Da er det viktig å "deloade", altså gå ned på vektene(10-15kg), og starte på nytt igjen. Øker du 2,5kg pr økt/hver uke OG har riktig kost, vil du oppleve å suse forbi disse stagneringene du står ovenfor nå.
  13. Klarer rett og slett ikke holde spennet i klassisk mark, og ender opp med krummet rygg. Sumo ble derfor et alternativ for å redusere skaderisikoen, slik jeg ser det.
  14. Ligger nok på 4-6L pr dag. Har jo hele tiden en 1,5L flaske ved siden av meg, så det blir fort noen liter!
×
×
  • Opprett ny...