Skjella Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 Idag spiste jeg en pizza og drakk 1,5l brus ved siden av. Fylla har skylda Schwarzenegger 1 Siter
Mink Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 "panneHanne skrev: Spiser alltid dette til frokost på arbeidsdager: 2 kokte egg med 1 ss smør og proteinkaffe: 1 ts honning, ett par dl varm kaffe, rister ut 1 scoop mocca-proteinpulver i ca 1.5 dl h-melk og heller dette over kaffen i et stort kaffeglass, og har så ett godt dryss med kanel på toppen:) holder meg god og mett minst til lunsjtider! Næringsinnhold er ca: 20gram fett, 15gram karbohydrater, 35gram protein. Ca 430 kcal. Før spiste jeg en stor porsjon havregrøt, og var dødssulten før klokka ti! Havregrøten sparer jeg til kvelds eller etter trening. Jeg er alltid sulten kl 10! Men, to egg og kaffe høres lite ut. Er det kaffeblandingen som holder deg mett da? Hørtes digg ut! Siter
lenebeate Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 Salat av kyllingfilet, cottage cheese, isbergsalat, løk og akurg Siter
vesen Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 "Mink skrev: Jeg er alltid sulten kl 10! Men, to egg og kaffe høres lite ut. Er det kaffeblandingen som holder deg mett da? Hørtes digg ut! Tror det er det høye innholdet av proteiner og det lave innholdet av karbohydrater som fungerer bra for meg. Blir så fort sulten igjen av av karbohydratrik mat tidlig på dagen. For øvrig er vel kaloriinnholdet på 430 kcal helt fint for en frokost=) Siter
LeanMachine Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 "OhMickey skrev: All lakrisen i en pose Godt og blandet Liker Selv om jeg ikke liker lakris, men det faktum at du hadde godteri til frokost Siter
rockHard Skrevet 2. mai 2013 Skrevet 2. mai 2013 300 gram mager kesam, 420 gram cc (ny boks ja...) + ca. 100 gram syltetøy. 90 gram! Siter
Jaffa86 Skrevet 2. mai 2013 Skrevet 2. mai 2013 1 boks cc, 1 banan, ca 2 dl melk, masse kanel og litt sukrin gold....det er så utrolig godt !! kan sikkert kjøres til en smoothie, men jeg liker det med skje.. kan varieres med kesam istedenfor cc, men dropper da melken. Felicie 1 Siter
chrissernh Skrevet 2. mai 2013 Skrevet 2. mai 2013 havregryn med masse kanel på, og et glass melk selfølgelig Siter
smilefjeset Skrevet 2. mai 2013 Skrevet 2. mai 2013 Salat av isbergsalat, mais, paprika, agurk, rødløk og smårettskinke! Siter
Monica7 Skrevet 3. mai 2013 Skrevet 3. mai 2013 1 knekkebrød med fløtemysost, 1 seifilet og en kaffe latte. Ikke normal frokost, er bare skapene mine som er litt tomme. Så må på butikken i dag. Lena Ludvigsen 1 Siter
RobbieLad Skrevet 3. mai 2013 Skrevet 3. mai 2013 Havregryn + shake. Så hvis det er mulig å få inn en autoreply her som hver dag skriver akkurat det, så hadde det vært fint. Må ikke tulle med frokostrutinan! Foruten egg & bacon i helga da... Siter
Sniff Skrevet 3. mai 2013 Skrevet 3. mai 2013 Er det lov å si en kanelbolle og en cafe au lait? Isåfall sier jeg det. Siter
Lars85 Skrevet 3. mai 2013 Skrevet 3. mai 2013 skal vi se.. En liter melk, 240g Cottage cheese, 1 banan, 150g yougurt nøtter, 2 biter sjokolade kake:D Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 3. mai 2013 Skrevet 3. mai 2013 En kaffelatte, en banan og 200gram gresk yoghurt - tvang det i meg, er så matlei. Siter
Freckles Skrevet 4. mai 2013 Skrevet 4. mai 2013 Kokte egg og kokosmelk + liten skål mager kesam med myo choco peanut og en neve blåbær Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.