Jump to content
Marita

Hva spiste du til frokost i dag-tråden

Recommended Posts

Fortsetter under...

Annonse

Havregrøt med vaniljeprotein! Bestilte Protein Delite pulvret i går, can't wait.. :love: Ikke det med høyest innhold av prots, men smaker så hinsides godt! Chocolate over abs. ;)

Hvilke av de bestilte du? De proteinpulverne deres er DE BESTE! Vanvittig gode, selv elsker jeg hvit sjokolade og jordbær <3

Grøt av 100 gram ruggryn og havregryn, med kokos-sjoko-topping av prozyme sjokolade, kakaopulver og kokosmelk:love:

Hvor kjøper du ruggryn? Finner ikke! :/ Tar du 50/50 rug og havre? :)

Hvilke av de bestilte du? De proteinpulverne deres er DE BESTE! Vanvittig gode, selv elsker jeg hvit sjokolade og jordbær <3

At de er ja! It's crazy! Bestilte sjokoladepulvret med sjokoladebiter! :love: Men tenkte å teste meg på skogsbær-varianten også! Smakt den? :)

At de er ja! It's crazy! Bestilte sjokoladepulvret med sjokoladebiter! :love: Men tenkte å teste meg på skogsbær-varianten også! Smakt den? :)

Nei ikke prøvd! Pleier ikke være fan av skogsbærprodukter ellers (yoghurt, proteinbar osv) så ikke prøvd den! Men sikkert god :D det er en med kokos og? Den har jeg troa på!

Hvor kjøper du ruggryn? Finner ikke! :/ Tar du 50/50 rug og havre? :)

Finner ruggryn på blant annet meny, Coop obs og har noen få ganger sett det på rema:) ellers hamstrer jeg rågflingor når jeg er over grensa! Tar alltid mer rug enn havre, magen liker det mer:p

Annonse

Accidental Mikrokake! (= plutselig tomt for havregryn - kun 20g igjen! så da måtte grøten improviseres. Den ble så improvisert at den ble litt kakete)

Kokosmel, havregryn, hirse, egg, eggehviter, kanel, kardemomme, sukrin, vanilje-steviadråpe®, 1 ts bakepulver! Toppa med mandler. Funka fint mtp futt i sykkellårene :)

Torsk, faktisk. Og rester av søtpotet og brokkoli stappa.

"Kokte" torsk for første gang i går. Så ligger igjen masse som venter på å bli spist :p