Jump to content
Marita

Hva spiste du til frokost i dag-tråden

Recommended Posts

Havregrøt

40 g havregryn

vann

litt salt

Kokes opp mens jeg gjør noe helt annet :) I dag ble den nytt med en skje blåbærsyltetøy på og litt melk.

Fortsetter under...

Sjokoladeproteingrøt :love:

40g havregryn

1,4 dl melk

1 scoop sjokoladeproteinpulver

frosne blåbær tint opp ca 30g ish

og 1 bixit havekjeks :D

Annonse

Havregrøt (av 60g gryn) kokt på ett egg.

Lagvis med gresk yoghurt, cottage cheese.

Toppet med kanel, sukrin og smørklatt.

Smakte nydelig med en kopp proteinkaffe med Mocca-protein :rolleyes:

[ATTACH]157212[/ATTACH]

Nam! :) Har forresten begynt å bruke HELE egget hver morgen nå, og det smaker himmelsk! Takk for tipset!

Edit;

Spiste havregrøt 80g gryn kokt på ett egg og 20g vaniljeprotein. Toppet med sukrin, kanel og cottage cheese! Pluss tre kopper kaffe. Såååå trøtt før helkropps-økta i dag, løsna til slutt med grøt og kaffi innabords. :D

50g havregryn med cottage cheese, peanøttsmør og bixit havrekjekt toppet med kanel :D

ved siden q sjokkomelk :giggle:

Annonse

Nam! :) Har forresten begynt å bruke HELE egget hver morgen nå, og det smaker himmelsk! Takk for tipset!

Edit;

Spiste havregrøt 80g gryn kokt på ett egg og 20g vaniljeprotein. Toppet med sukrin, kanel og cottage cheese! Pluss tre kopper kaffe. Såååå trøtt før helkropps-økta i dag, løsna til slutt med grøt og kaffi innabords. :D

Så det funker med ett helt egg å koke opp på ? Bruker kun en eggehvite for jeg ser for meg at plommen vil ødelegge grøten og smaken litt ? Men det er altså ikke så ille ?

Så det funker med ett helt egg å koke opp på ? Bruker kun en eggehvite for jeg ser for meg at plommen vil ødelegge grøten og smaken litt ? Men det er altså ikke så ille ?

Jeg har bare brukt hele egg i havregrøten, og synes det funker knall :)

Haha, hadde gjort meg akkurat samme tanker som deg rundt plommen i grøten.. Greia var jo at jeg aldri hadde testet det ut selv. :whistle: Så fikk litt sjokk når det ble godt..

Også ligger jo faktisk all den gode næringen (m. unntak av prots) i plommen, så dobbel tommel opp! (y)

Unnskyld meg...EGG i havregrøt? 4 realz?!

Just try it, and you'll see! :joyful:

Men må legge til at jeg har vaniljeprotein, sukrin gold og kardemomme/kanel i grøten i tillegg. Ikke bare gryn, melk og egg liksom..