Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

whaaaat!? Er det noe nytt? Eller har su blanda proteinpulver inn i yoghurten, og døpt den om? :-o)

Det er en av matnyhetene som ble sluppet nå i februar. Kommer i bringebær og sitron, 10g protein pr. beger, dvs. dobbelt så mye protein som vanlig dobbel 0%. Synes bringebær var veldig god, jeg likte den vanlige bringebæren, men ikke glad i jordbær så jeg er veldig glad for en 4-pakk med bringebær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
hmm.. skeptisk. Har hørt at sånn der protein-bruk er like ille som doping :bored:

:lol::banghead:

Neida, det går fint - de ekstra proteinene tisser du jo rett ut :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Som om det ikke allerede var nok magerprodukter med forhøyet proteininnhold...:p

Må nevne at den yoghurten er skikkelig god - spesielt den med sitron! Litt tykkere enn de forrige yoplait i konsistensen, tror jeg? Tommel opp herfra, hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En boks cottage cheese blanda med appelsinsaft, toppa med et lite beger yoghurt, ett eple, bringebær, blåbær, kanel og masse sukrin gold. :)

[ATTACH=full]159150[/ATTACH]

Akkurat den der bruker jeg også å kjøre om dagen. Helt fantastisk!!

Min kombo;

1 boks CC (orginal), bringebær og blåbær, 1 beger yoplait vanilje, eple, masse mandler og sukrin og kanel,

*Jummy in my Tummy* :hungry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...