Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Verdens kjedeligste frokost. 4 grove skiver med jordbær syltetøy.

Blir rett og slett satt ut over hvor god tid noen må ha om morgenen.Har aldri tid til å lage mat før jeg stikker på jobb. og når jeg kommer der, så er det bare havregryn med melk og rosiner. ( Har hjemmekontor i dag, så da hadde jeg tid til å skjære meg brød.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens kjedeligste frokost. 4 grove skiver med jordbær syltetøy.

Blir rett og slett satt ut over hvor god tid noen må ha om morgenen.Har aldri tid til å lage mat før jeg stikker på jobb. og når jeg kommer der, så er det bare havregryn med melk og rosiner. ( Har hjemmekontor i dag, så da hadde jeg tid til å skjære meg brød.)

Lager mat dagen i forveien. Kjøleskapsgrøt er favoritt her i huset (y)

Dagens frokost ble lik gårsdagens kvelds: Kald havregrøt med kokosmelk, hjemmelaget granola, frosne bringebær og honning :love:

post-30206-14440996625238_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens kjedeligste frokost. 4 grove skiver med jordbær syltetøy.

Blir rett og slett satt ut over hvor god tid noen må ha om morgenen.Har aldri tid til å lage mat før jeg stikker på jobb. og når jeg kommer der, så er det bare havregryn med melk og rosiner. ( Har hjemmekontor i dag, så da hadde jeg tid til å skjære meg brød.)

Lager man tid til det får man tid til det. Vil man trene så får man tid til det også! Stå 5-10 min tidligere opp, eller gjør klar frokosten kvelden i forveien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager man tid til det får man tid til det. Vil man trene så får man tid til det også! Stå 5-10 min tidligere opp, eller gjør klar frokosten kvelden i forveien. :)

Tror jeg må se på den å lage det klart kvelden før ;), for å stå opp før kl er 6 for å lage frokost, det blir for tidlig.

Tid til å trene klarer jeg alltid ;) Men å lage mat er ikke så enkelt... Uten om i helgene då :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...