Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat den der bruker jeg også å kjøre om dagen. Helt fantastisk!!

Min kombo;

1 boks CC (orginal), bringebær og blåbær, 1 beger yoplait vanilje, eple, masse mandler og sukrin og kanel,

*Jummy in my Tummy* :hungry:

It's heaven! Dessert til frokost hver dag, eller lunsj! Bruker original jeg også. Forsåvidt bare ekte vare her i huset, bortsett fra seterrømme... der blir det lettrømme. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått dilla på havregrøt med eplebiter, peanøttsmør, gojibær, kardemomme og sukrin+/stevia vanilje :love: Koker eplebitene litt i melka før jeg tilsetter peanøttsmøret , rører rundt før jeg hiver oppi havregryna, venter til den blir al dente - voila :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått dilla på havregrøt med eplebiter, peanøttsmør, gojibær, kardemomme og sukrin+/stevia vanilje :love: Koker eplebitene litt i melka før jeg tilsetter peanøttsmøret , rører rundt før jeg hiver oppi havregryna, venter til den blir al dente - voila :rolleyes:

Gjør du noe med gojibærene? Har forsøkt ta de oppi morragrøten/cottage cheese osv, men synes de er så seige og ekle å tygge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble vafler til frokost på meg! Jeg mixer sammen 2 egg, 2 ss CC, 5 ss havregryn og en liten dæsj olivenolje, og lar dette svelle i 15-20 min. Det blir 3 vafler av røra. :D Jeg spiser alltid to stk i et måltid, og sparer en til senere. CC og banan på den ene, skinke/ost/spinat/agurk på den andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...