Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

vel, jeg hadde en veldig god dag, for første gang på lenge. Longcycle satt overraskende fint! Dessuten lager jeg rundstykker med feta og soltørket tomat inni.

Har også kjøpt mitt tredje par med tights fra Skins - også denne gangen betalte jeg langt under 1000 - bare 299. Score!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tur/retur til 1350kr, og heldigvis dekker pappa 1000kr av det :whistle::giggle: Men ja, er ikke billig å dra nordover altså.

Åhhh, det er jo halve prisen av hva jeg måtte ut med :o Heldig du haha... Men så må jeg reise på den dyreste dagen også pga jobben, så da koster det flesk.

Kommer meg ihvertfall hjem til jul om ikke annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel, jeg hadde en veldig god dag, for første gang på lenge. Longcycle satt overraskende fint! Dessuten lager jeg rundstykker med feta og soltørket tomat inni.

Har også kjøpt mitt tredje par med tights fra Skins - også denne gangen betalte jeg langt under 1000 - bare 299. Score!

Du var dødsflink i dag:joyful: Løfter så pent:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Du var dødsflink i dag:joyful: Løfter så pent:love:

Og det var du også, beste.<3 Vi skal løfte pent sammen på fredag!!! (2x6min jerk med kort pause ): )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Surret rundt med Sindre i dag, og så kom Pablo og utfordret oss til div - blandt annet push-ups fra gulv, og eksplosivt opp til to bumper-plates. Vi la på mer og mer, og endte med at jeg klarte å lande på en 60cm høy boks, like bra som de to. :D gøøøøøy

post-26763-14441007222714_thumb.jpg

(om vi har lite å gjøre på jobb? haha, aldri!!!)

post-26763-14441007222158_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...