Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Nå er jeg spent på hvor lenge denne positive bølgen jeg flyter på skal fortsette!

Plutselig har kroppen sluppet mange kg, etter et laaaaaaangt platå, og jammen har den sluppet cm også, for i dag har jeg på meg bukse som bare er 30" i livet :D

Fortsetter under...

Nå er jeg spent på hvor lenge denne positive bølgen jeg flyter på skal fortsette!

Plutselig har kroppen sluppet mange kg, etter et laaaaaaangt platå, og jammen har den sluppet cm også, for i dag har jeg på meg bukse som bare er 30" i livet :D

det er digg følelse! Grattis!

Har på mystisk vis gått ned 1,1 kg den siste uken. Jeg var sikker på at jeg kom til å ha lagt på meg da jeg gikk nervøst på vekta i dag tidlig, men tvert i mot! Jeg har med andre ord beveget meg mer og spist mindre enn jeg har trodd selv :D (Syns det så litt mørkt ut ettersom jeg var på fylla fredag og lørdag, og spist det jeg ville fredag - tirsdag)

Ellers så gikk det veldig bra å være tilbake på trening igjen i dag, jeg er forelsket (oh yes), og "ting" generellt sett ser ut til å ordne seg veldig bra for tiden. Liker!

Annonse

Guest =xXx=

Fredda'n, Dry Martini, hjemmelaget tacco, slutte tidligere på jobb og siste uke har jeg endelig kommet på samme nivå i vekter/sett/reps som før ferien(y)

Kom meg gjennom hele den jævlig lange dagen i dag, gjorde det bra på trening, enchiladas til middag, og nå skal jeg være alene hjemme hele helga og kose meg med eget selskap. Det trengs! Så nå skal jeg ta meg en latterlig lang dusj før jeg skal game og ta meg noen glass vin og whiskey :happy:

Annonse

Våknet til "god morgen"-snap av Dr.Happn i scrubs. Ett eller annet med det er sykt hot :love:

Ellers så er dagens glade at jeg har en avslappende dag forran meg der jeg kan gjøre omtrent det jeg vil (utenom at jeg burde lese i en time eller to). Vurderer å stikke på hytta siden det er så fint vær!

Fest i går, bestemte meg for at alt var lov om jeg hadde lyst på det... Drakk et par små glass med mørkt øl, spiste en mørk sjokoladebit og et par flak potetgull! Hva har skjedd med meg??? :D

Good for you! Bestemmer jeg meg for det spiser jeg alt jeg kommer over :unsure: