Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fredda'n, Dry Martini, hjemmelaget tacco, slutte tidligere på jobb og siste uke har jeg endelig kommet på samme nivå i vekter/sett/reps som før ferien(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg gjennom hele den jævlig lange dagen i dag, gjorde det bra på trening, enchiladas til middag, og nå skal jeg være alene hjemme hele helga og kose meg med eget selskap. Det trengs! Så nå skal jeg ta meg en latterlig lang dusj før jeg skal game og ta meg noen glass vin og whiskey :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet til "god morgen"-snap av Dr.Happn i scrubs. Ett eller annet med det er sykt hot :love:

Ellers så er dagens glade at jeg har en avslappende dag forran meg der jeg kan gjøre omtrent det jeg vil (utenom at jeg burde lese i en time eller to). Vurderer å stikke på hytta siden det er så fint vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir årets første fårikål middag, en av mine absolutte favoritter. Hører vel med til historien at jeg ikke har spist dette på 3 år, grunnet tilpassinger i kostholdet. Ååååååååhh! Dette skal bli digg. Begynte å koke kl 07:30, når den er ferdig kokt, skal den stå en stund å bli kald, så skal den varmes opp igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir årets første fårikål middag, en av mine absolutte favoritter. Hører vel med til historien at jeg ikke har spist dette på 3 år, grunnet tilpassinger i kostholdet. Ååååååååhh! Dette skal bli digg. Begynte å koke kl 07:30, når den er ferdig kokt, skal den stå en stund å bli kald, så skal den varmes opp igjen;)

Veldig jelly!!! Har så sykt lyst på, og "alle" rundt meg tweeter og snapper om at de lager det... MÅ bare ha det i løpet av den neste uka :F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært på tillitsvalgtkurs fant jeg ut at jeg kunne be om å få ansiennitet utifra tidligere arbeidserfaring. Spekter og Norsk Sykepleierforbund har en avtale om at all arbeidserfaring etter fylte 18 år, uansett hvilken bransje, skal telle mot høyere ansiennitet. Etter litt behandlingstid fikk jeg på fredag beskjed om at jeg gikk fra 0 til 8 års ansiennitet og dermed lønnsøkning på 20 000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er måltidet unnagjort. Akkurat så mye overspising at jeg gidder å skrive, men ikke bevege resten av legemet - på lenge. Burp… trøsten er at det er rester nok til i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...