Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

Lærte 'grunnstillingen' (knær mot albuer for å balansere på hendene) på torsdag, og nå klarer jeg neeeesten å rette meg pent ut.

[ATTACH]166091[/ATTACH]

post-26763-14441006555874_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Søndagstur med FitFish! Ingen andre tolererer at jeg synger om møbler og slår henne spontant med en jakke, haha. 18 flotte km og en megadigg burger tilbakelagt.<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så ofte jeg setter meg ned og hører på den gode gamle eurodancen lenger, men jeg blir så SYKT ivrig hver gang jeg gjør det... Så mange gode minner fra den tida, ung og dum og glad.

Vel, du gjorde nettopp min "dagens glade". :D "Ung, dum og glad" beskriver nøyaktig hvordan jeg selv tenker tilbake på den tiden. En kompis av meg var første i nabolaget som fikk internett, viste meg Winamp og ga meg en hel haug med diverse techno - deriblant masse Dune. Ah, det var tider det. Hvor det absolutt verste man hadde å bekymre seg for var prøven i neste uke og om Maja i klassen var interessert eller ikke...

Nostalgi. :love:

Dagens playlist er i hvert fall spikret. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde i utgangspunktet en skikkelig shitty dag i går etter hendelser natt til søndag. Ikke alle er samme person på tomannshånd etter alkohol som edru... Sushi og skrekkfilmdate med Mr.Grey gjorde det mye bedre. Jeg fikk snakket ut om ting og jeg fikk trøst - og han hadde jo sett hva som skjedde også (uten å registrere at det var så alvorlig), så det var greit å snakke med noen som var der.

Fremdeles ganske shaky, men jeg fikk sovet i natt (i motsettning til i går natt da jeg var våken og gråt i stede).

Fine mannen <3 Han er virkelig ett av de mest omsorgsfulle menneskene jeg kjenner. Glad for å ha han i livet mitt.

Dessuten har jeg tydeligvis fått egen tannbørste hos han! :p

Og hofta mi føles HELT fin igjen. Klar for legday på onsdag! (er fremdeles i Oslo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...