Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bestilt sykkel! FitnessDag blir KardioDag.

[ATTACH=full]163961[/ATTACH]

Skal egentlig bare henge den på veggen hjemme. HipsterDag.

Er det overgangsalderen som har meldt seg? Sykling er liksom noe de som nærmer seg førtiåra starter med. Husk å kjøpe skikkelig sykkeldrakt, det er veldig viktig for luftmotstand og sånt. Gleder meg til å følge deg på nye eventyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten tomt på gymmet for tredje gang denne uka fordi folk tydeligvis har reist på ferie og/eller gitt opp "SK2015". I dag var det meg, fuckface og to PT'er med en kunde der. Jeg koser meg når det er nesten tomt jeg, så jeg synes bare det er positivt :D

Dessuten; fikk opp 70kg i mark i dag aka pers!!! Og repspers i benkpress :D Fine fredagsøkta :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

poster-guuuuurl

[ATTACH]164000[/ATTACH]

VALHALLA OPEN I MORGEN

fra 10.30 i flerbrukssalen på Elixia Colosseum :) Gratis inngang! Jeg skal på plattformen 11.24, kom og se meg gå i bakken ca10 min senere.

post-26763-14441004053853_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...