Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Ingen annen at jeg synes Jaybirds har fetere design. Bedre å ha inear enn å ha sånn bøyle hvis du skal bruke sunglasses f.eks. Kan hende Powerbeatsa har litt bedre lyd (Jaybirdsa har bra lyd), men hey! Hvem kjøper de blåtann headsett for lyd?:D

Visste ikke at de badboysa var ett alternativ engang, det tok 2 Youtube reviews og jeg var solgt, pluss at de koster faktisk 400kr mindre enn Powerbeats. Genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG SÅ JURASSIC WORLD I GÅR.

Holy mother of movies, begynte å grine da dinosauren brøyt seg ut. THE EXCITEMENT IS REAL IN THIS ONE.

Jeg også! Og jeg ble så glad helt i slutten da en gammel kompis gjorde entré igjen, hvis du vet hvem jeg snakker om. *wink wink nudge nudge*

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Og jeg ble så glad helt i slutten da en gammel kompis gjorde entré igjen, hvis du vet hvem jeg snakker om. *wink wink nudge nudge*

:D

JEG BARE HERREGUD DE HENTER GAMLE KOMPIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #fangirl #grine #hoppeoppogned

FANTASTISK FILM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...