Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Blir så mange Oslo-turer fremover!!!

Skal nå i helga, så første helgen i Juli for å ha party-helg med en veninne, så tilbake igjen bare noen dager senere for å feire 21-årsdagen til en annen veninne. Sommeren så utrolig kjedelig å trist ut lenge, men dette tar seg veldig opp! Dessuten drar jeg på ferie i neste uke, og jeg skal muligens på en utenlandsferie til mot slutten av sommeren. 2015 er et så sykt bra år så langt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag på PT-timen var jeg helt uventa awesome. Trodde jeg skulle ha ei dårlig økt fordi jeg hadde sovet litt dårlig og bare rakk å ha i meg en questbar før treninga. Ble ikke så mye persing, fordi vi la løpet litt underveis og innså for sent hvor mye jeg hadde å gi (spesielt i benken). Håper det er fordi jeg de to siste ukene har klart to styrkeøkter i uka igjen, og at det ikke bare var en random crazy day. 40 i dag kjentes mye lettere ut enn 35 forrige gang, haha. Love it! Faen så jeg gleder meg til jeg får opp 50. Da løfter jeg nesten meg selv.

Jeg liker styrketrening <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beste medarbeidersamtale på 7-8 år. Kan leve lenge på den. Litt stolt av hvordan jeg "got my shit together" på jobb når på privaten er det litt sånn:

nrufJ17.jpg

Kommer faen meg til å ramme inn referatet når jeg kommer hjem tror jeg.

Hahah, postet selv det bildet noen uker siden ang privatlivet mitt :roflmao: 100% sånn jeg har det :p

Men veldig bra at det går bra med jobb! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...