Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Ble kalt "maskin" på treninga i dag, og jeg likte det. :)

det har jeg blitt kalt nesten hver trening :D

Håper du ikke trener Crossfit? For der har det gått så inflasjon uttrykket "maskin" at det i praksis betyr: "Ok gjennomført" :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Håper du ikke trener Crossfit? For der har det gått så inflasjon uttrykket "maskin" at det i praksis betyr: "Ok gjennomført" :whistle:

gikk på crossfit før, men der har jeg aldri blitt kalt maskin :p

ble kalt maskin av treneren/treningspartneren når han så hvor utholdende musklene mine var, spesielt i bicepscurl og beinpress og legcurl, og hengende beinhev, og så og si alt :rolleyes: Jeg har liksom tatt 8 reps i bicepscurl, tar 2 sek pause, tar 5 ekstra, 2 sek pause og 5 ekstra igjen, og slik kunne eg bare fortsette, og jaaaa, d var tunge vekter for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oppdaget Wasa Kanel... SO FUCKING GOOD!!! :-F (mulig jeg knasker på en mens jeg skriver dette)

Og det nye gymmet mitt har ikke singlettforbud! I Bergen hadde jo alle det... Skal si jeg ble en smule satt ut av at en gjeng curlet i baris, men jeg klager ikke :D Er jo ikke vondt å se på... Dessuten liker jeg mye bedre å trene i singlett enn t-skjorte, så her er det bare epic win ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...