Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  "Velvet skrev:
Greide å trø meg på trening etter å ha procastinert og diskutert med meg selv i ca 5 timer om jeg skulle dra før jeg dro. 1 time på stepmaskinen og en skikkelig beinøkt med dype knebøy, ettbeinsknebøy, hip trust, glute bridge, bird dog, markløft og ett forsøk på utfall kjennes altså bra i ræva nå. Dessuten føler jeg meg 10 kg lettere enn for 6 timer siden :p

Etter å ha kommet over prokrastinering liker jeg godt å begi meg inn på mastikering :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel egentlig gårsdagens glade, men jeg har gått fra 26,5 til 25,3 i fettprosent de siste 4-5 ukene! Det er kjempegøy, og nå skal jeg straks på trening for å minke den enda mer. ;)

Skrevet
  "FightFit skrev:
Alt! Uten å sette fingeren på noe spesielt, generelt glad jeg!

Har et utrolig godt liv, fylt med akurat det JEG ønsker å omgi meg med! Kan ikke få det bedre :) :)

Er så enig!! :)

Skrevet
  "Kristian skrev:
Dagens glade: Er ferdig med 1. økt idag :thumbsup: på jobb nå så gleder jeg meg til å ta

sykkelen fatt etter jobb (skulle vært langrenn da, men snøen....hvor er den??)

wow god start på dagen:)

Skrevet
  "Kristian skrev:
jepp. Tungt å stå opp egentlig, men når økten var feridg var det bare et eneste svær glis på på vei til jobb!

Det forstår jeg godt! Herlig når man er ferdig, og gjennomført selv om man ikke hadde lyst der og da :D

Skrevet

Gårsdagens: At jeg lo så ille at tårene spruta 2 ganger i løpet av en time,

er godt å le ordentlig :rofl:( Så ut som en drukna vaskebjørn)

Dagens : At jeg kom meg opp og på jobb kl 05:30, tiltross for ingen søvn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...