Gå til innhold

eikefet21

Medlemmer
  • Innholdsteller

    58
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om eikefet21

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 12. feb. 1995
  1. kan jo beggynne med å spise skikkelig mat i stede for drit
  2. høres interessant ut hvem er produsenten, og evt. hvor får man kjøpt den?
  3. noen som har erfaringer med pure mammut fra nordic power? http://www.nordicpower.no/prod.php?id=72 vurderer å teste det ut
  4. til sommeren: 160 i markløft 110 i benk 42kg i skråbenk(manualer) komme inn på maritime fag vg2 debuttere på A laget i fotball i serien 90 push ups vekt: 82 kg og lav fettprosent før øyblikket: benk: 90x 6 reps markløft: 130x 6 reps skråbenk: 36x8 A- laget: debutert i treningskamp push ups: 57 vekt: 76,5 og litt lav fettprosent:) må klare dette, No pain, no gain!
  5. eikefet21

    Fotballsko

    yess disse er de jeg bruker for øyblikket bare med kunstgress knotter. det er ikke skinn, men sitter veldig bra på foten. det er også en ganske brei sko og, det er fjordårets modell. kjøpte denne modellen pga den nye ble for smal for min fot. rimlig er den og :cool:
  6. det jeg har lyst til, men med tanke på fotball karierren så er det kanskje ikke så lurt. men siden det bilde ble tatt har jeg lagt på meg litt.
  7. takk skal du ha, langt igjen til målet enda:)
  8. eikefet21

    Fotballsko

    kommer helt an på vær enkelt person sin fot noen sko er smale og andre breie., nike ctr er en brei skinsko som passer ypperlig til min fot:)
  9. jeg skal begynne med ryp nå neste uke, har trent styrke en god stund. men har funnet ut at det programmet jeg brukte som var en splitt ikke gikk an å kombinere med alle fotball treningene jeg har. så mitt spørsmål er: skal jeg begynne rett på ryp for idrett eller ta grunnprogrammet først? har allerede økt en god del i muskelmasse føler at det er litt for mye egentlig med tanke på fotballen. det jeg trenger nå er eksplosivitet og bli kjappere og sterkere,
  10. jeg skal begynne med ryp nå neste uke, har trent styrke en god stund. men har funnet ut at det programmet jeg brukte som var en splitt ikke gikk an å kombinere med alle fotball treningene jeg har. så mitt spørsmål er: skal jeg begynne rett på ryp for idrett eller ta grunnprogrammet først? har allerede økt en god del i muskelmasse føler at det er litt for mye egentlig med tanke på fotballen. det jeg trenger nå er eksplosivitet og bli kjappere og sterkere,
  11. du er vel inne på noe der, men begge deler er jo noe jeg elsker å drive på med. vil forsette like mye med styrken som før, men vil at hurtigheten og spensten skal følge med resten av kroppen at den blir holdt ved like den og så jeg ikke blir noe dårligere i fotball pga. muskelbyggingen. mitt mål er nok ikke å bli en svær bodybuilder men person som Greg plitt. fått mye motivasjon fra han karen der:cool:
  12. duke: har merket godt at jeg ble bedre i duell spillet og når det gjelder all nærkontakten men merker og at de første 5 meterne ikke går like fort som før, føler meg en del tyngre i beina. og føler at når det kommer til spurte øvelsene er det flere som er blitt raskere en meg. Lars: jeg går på yrkeskole for tiden. og fikk bare et utstyr stipend på 2000.- i året, så pengene til kosttilskudd må jeg tjene på andre måter. ikke har jeg tid til fast jobb heller. er ikke sikker på hvor mye jeg bruker i måneden, men det jeg kjøper er et 3 kg spann fra proteinfabrikken, cell max fra pf og før tre
  13. jeg er vel mer en midstopper som vidic, liker best dueller og litt tøffere spill. men er viktig at jeg beholder hurtigheten så jeg ikke blir en rundingsbøye. en personlig trener med god peiling hadde vert midt i blinken. men akkuratt nå har jeg ikke penger til det, de blir brukt på kosthold og kosttilskudd, har ikke akkurat det største budsjettet kan man si. skal på trening nå om ikke så lenge så skal ta og snakke med treneren mine takker for tilbakemeldinger
  14. høres interessant ut kjøre full kropp de dagene jeg ikke har fotball vist jeg forstår deg riktig? også ene dagen fart og eksplosivitet og andre dagen styrke. har prøvd en stund å trene 2 ganger noen dager. styrke litt før på dagen også fotball om kvelden, gikk greit i begynnelsen men til slutt var jeg helt ødelagt og fikk influensa :/ da fokuserte jeg på 2 muskelgrupper om gangen + mage an vær gang
  15. hadde et skikkelig program jeg fulgte når sessongen var over og det var lite fotball, men for øyblikket med 5 fotballtreninger står jeg uten et program, lurer fælt på hvordan jeg skal kombinere de to idrettene, vill jo ikke bli treig utpå banen heller. så tanken har slått meg om det i det hele tatt er mulig å kombinere de to? om jeg må ta et valg om hva jeg vil statse alt på? takk for tilbakemeldinger
×
×
  • Opprett ny...