Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Mange gleder i dag:

- løp 4x4intervall, og lå helt opp mot makspuls og fikk presset hardt hele veien

- holdt foredag om kosthold og ernæring for pasienter - gruet meg og trodde det skulle gå skikkelig ille, men ble veldig bra!

- sol, sol, sol; og derfor en herlig joggetur på fløyen (y)

Annonse

Gjest QueenWinther
Skrevet

timen min gikk kanskje ad undas i dag, men ........

Møtte Anders Bergh på trikken!!! (ok, møtte ikke fordi han ikke vet hvem jeg er - men jeg så han)

Fikk øyekontakt med atle pettersen og han smilte til meg<333

åh, små gleder.

Skrevet

Har helg nå :sleep:

i mårrå henter jeg ny bil :eek::D

etter to uker me trener er fremgangen nesten umenneskelige bra :rolleyes::giggle:

har vært fint vær i HELE dagen :love: endelig etter flere uker me regn, regn og vind med atter regn :mad:

Annonse

Skrevet

1. Fått time hos fysioterapeut

2. Det er sol og jeg koser meg med å kunne benytte sykkel som fremkomstmiddel :D

3. Negative chins er den verste øvelsen jeg vet om, men jeg var likevel nøgd da jeg persa med 52sek!

Gjest Lovisa
Skrevet

6 små hundredeler over målet mitt på 100 butterfly, men dritfornøgd likevel! :happy:

Eg er rå. :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...