Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Harrytur til Sverige!

Nå har store mengder godteri kapret plass i kjøleskapet mitt og den 500 L fryseboksen min er så full at jeg såvidt får igjen lokket!

I tillegg husket jeg endelig å kjøpe kreatin, så håper det har noe for seg. Et impulskjøp på PWO ble det også, gleder meg til å teste siden jeg aldri har vært i nærheten av å prøve noe sånt før :)

Nå roper sofaen, og den skal jeg nyte med GOOOOD samvittighet!

(og nei, jeg har for en gangs skyld ikke spist nesten noe godis!) :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=

Klarte å gjennomføre harrytur UTEN å kjøpe meg snop, klarte faktisk hele helga uten snop. Hatt et jævlig sjokocrave siden fredag. Spist mat i alle former så det tyter, men cravingen har ikke gitt seg. Nå er helga snart over og ingen sjokis. Stolt av meg selv:) det sitter mellom øra…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å gjennomføre harrytur UTEN å kjøpe meg snop, klarte faktisk hele helga uten snop. Hatt et jævlig sjokocrave siden fredag. Spist mat i alle former så det tyter, men cravingen har ikke gitt seg. Nå er helga snart over og ingen sjokis. Stolt av meg selv:) det sitter mellom øra…

Haha det klarte ikke jeg å unngå i går! Å kjøpe mener jeg. Flink du var da (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=
Haha det klarte ikke jeg å unngå i går! Å kjøpe mener jeg. Flink du var da (y)

Takk for det do:) F… stod med hånda på favorittsjokisen (haribou med apelsin/krokan) så klarte jeg å la vær. Neste gang skal jeg kjøpe i mengder;) var bare at jeg virkelig ikke ville denne gangen. Skjønner ikke helt hvorfor, jeg kan spise med god samvittighet egentlig. Skal tyne meg frem til påske, da skal vi besøke guttungen i utlandet. Da blir det fråtsing;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det do:) F… stod med hånda på favorittsjokisen (haribou med apelsin/krokan) så klarte jeg å la vær. Neste gang skal jeg kjøpe i mengder;) var bare at jeg virkelig ikke ville denne gangen. Skjønner ikke helt hvorfor, jeg kan spise med god samvittighet egentlig. Skal tyne meg frem til påske, da skal vi besøke guttungen i utlandet. Da blir det fråtsing;)

Godt å ha litt sånt å glede seg til så man kan fråtse, syns igrunn det er bedre enn å bare ha fri tilgang til det hver dag :) Har tenkt å putte alt vekk så det blir et tiltak å gå å hente det. Forhåpentligvis er det ikke spist opp før påske... GIVE ME STRENGTH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Godt å ha litt sånt å glede seg til så man kan fråtse, syns igrunn det er bedre enn å bare ha fri tilgang til det hver dag :) Har tenkt å putte alt vekk så det blir et tiltak å gå å hente det. Forhåpentligvis er det ikke spist opp før påske... GIVE ME STRENGTH!

Enig! Men klarer du å legge alt bort til påske og vente helt til da, e du bættere tøff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...