Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TMI til tusen - du er herved advart!

Sluttet på p-pillen litt over 1 mnd siden. Etter 2,5 år med helvette der jeg trodde jeg var aseksuell har jeg endelig fått igjen sexlysten etter å ha sluttet! :D Åh, dere aner ikke hvor glad jeg er! Fantastisk å gå fra å føle seg som en inntørket gammel rosin (i en alder av 20 år) til å gå tilbake til å føle seg som Samantha i SATC som jeg gjorde før jeg begynte. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=

Da er det bare 28 dager til vi går over til sommertid folkens. All snø og sånn faenskap er nå noe som bare er midlertidig. Mohohohahahahah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lovisa

Velger å sjå på det som ein positive ting (sjølv om det er litt stress og...); nå blir det plutseleg offshoretur på meg igjen i morgon (til ca. torsdag).

Dette blir tredje turen på fire veker... Masse kjekk avspassering på konto, og masse kjekk ekstralønn både i mars og april. Wheee! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...