Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
En times stresseksamen om akkurat 20 min. Skal naile denne jævelen (y) o-o:bookworm::D

[ATTACH]155508[/ATTACH]

Håper du har en god plan bak adventsstaken! Det her ser slettes ikke bra ut for lys 1 og 2, som forøvrig var skremmende "likt" brent. Mistenker at disse lysene ble kjøpt inn i seineste laget?

Lykke til med eksamen uansett!

Annonse

Skrevet
Håper du har en god plan bak adventsstaken! Det her ser slettes ikke bra ut for lys 1 og 2, som forøvrig var skremmende "likt" brent. Mistenker at disse lysene ble kjøpt inn i seineste laget?

Lykke til med eksamen uansett!

Haha, brenner lysene hele tiden, så planen er bare å bytte ut lysene når de er nedbrent ;) Så planen er klar, og lysene var kjøpt inni GOD tid før advent :p

Takk :D

Skrevet

Godt i rute med julegavelevering, årets siste spinn 90 ble avsluttet med nyheter om nye klubbdrakter, sponsorgaver fra Rema 1000 Ranenget (ei deilig julebrus til alle i salen) og refleks, buff og drikkeflaske- sett trukket mellom alle deltagere, og jeg vant ! :) (sponset av Statkraft)

På toppen av det hele nådde jeg målet for treninga med god margin og gleder meg stort til julelunsj imorgen med herlige folk på Stamina :) - Har mange fantastiske folk å trene (og spise julelunsj) sammen med her.

Annonse

Gjest QueenWinther
Skrevet

p3morgen julefrokost i dag, og vi (jeg + malene) har sovet så lite at vi ikke er trøtte en gang! God morgen.

[ATTACH]155562[/ATTACH]

Edit; har allerede vært oppe i fem timer, du!

post-26763-14440994179984_thumb.png

Skrevet

Siste dag på jobb før jul. Kun være i beredskap men hjemme sammen med familien i HELE julen. Tatt inn jula i bulkeplanen:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...