Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

DET. er jeg ikkeno for. Det ødelegger absolutt alt. Hadde det kommet sånn 15. november hadde det forsåvidt vært greit. Men ikke noe tidligere.

Det kunne blitt postet i "dagens negative".

Blir så grundig forbanna når juleproduktene kommer i oktober...

Jeg fatter ikke det tullet der...Jeg synes de kan vente til jeg er ferdig med bursdagen min. Det passer bra. Da kan de fylle butikkene 01.12.xx ! Jeg blir så deppa når julepynten er skitten og henger sånn halvveis før desember starter. Da er det *HAT* å kjøpe gaver. Eneste som mangler da er fyllik-julenisser som har tisset på seg.

Bad santa, FTW!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke det tullet der...Jeg synes de kan vente til jeg er ferdig med bursdagen min. Det passer bra. Da kan de fylle butikkene 01.12.xx ! Jeg blir så deppa når julepynten er skitten og henger sånn halvveis før desember starter. Da er det *HAT* å kjøpe gaver. Eneste som mangler da er fyllik-julenisser som har tisset på seg.

Bad santa, FTW!

preaching to the choir, brother...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en rimelig jævlig sommer med både dødsfall i nær familie og samlivsbrudd har jeg hatt en episk dag. Først sushi, så guardians of the galaxy (satan så feit!), så kommer tidenes overraskelse. Min søster gir meg en bok som viser seg å være en sånn ti på topp reisebok og en kvittering på ferie til Lisboa til neste år i en uke. Sweet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj - de så gode ut - har du en oppskrift du kan dele ?

http://www.ceciliasverden.com/tag/kanelboller

Jeg bruker denne oppskriften, og den har aldri sviktet meg :love: Baker alt for hånd, ingen kjøkkenmaskin. Moren min og venninnen min har brukt maskin når de har laget, men bollene har ikke blitt like luftige og saftige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må man jo spørre hva som er tidenes mest lusne måte... (his loss!)

Short version: Flytta til Tyskland i mars da jeg trodde jeg hadde funnet verdens snilleste fyr som jeg kunne stole på. Tok feil - han brøt meg bare ned, men på et vis trodde jeg han kom til å forandre seg og oppføre seg snilt mot meg. Han ble med hjem til familien min i Norge i mai, og nå i august da jeg skulle flytte hjem igjen.

Viste seg at han planla å slå opp siden april, men la en plan med moren(!!!) at han skulle vente til han ble med meg til Norge med flyttelasset mitt. Så skulle han dumpe meg på flyplassen. Han mente han redda livet mitt, fordi jeg tydeligvis ville tatt mitt eget liv hvis han slo opp mens jeg bodde i Tyskland.

Kvelden før han skulle dra hjem, tok jeg opp temaet "hva gjør vi med forholdet når vi bor i hvert vårt land igjen" for tusende gang (umulig å snakke om slike tema med ham). Da han nekta å si noe, sjekka jeg kort telefonen hans fordi jeg vet han sier alt til bestekompisen. Viste seg at han hadde skrevet noe a la "hahaha skal seriøst sparke ræva hennes på flyplassen i morgen hehehhehe, faren hennes skal jeg holde kontakt med fordi han er den eneste kule i Norge".

Så endte det med at vi var våkne hele natta. Jeg hylgrein fordi jeg følte meg så utrolig bedratt, og klarte ikke stoppe grininga før langt utpå morgenen. Han? Var faen meg heeelt uberørt av situasjonen, virket som han frydet seg over å bryte meg ned atter en gang.

Fatter ikke at du skal få ei norsk jente til å flytte helt ned til deg, si at du vil gifte deg med henne og alt det tullet der, for så å behandle henne som dritt når hun endelig flytter, selv om hun er søt og snill og alt for glad i deg.. Logic..

(ok den ble ikke så kort allikevel. Muligens over-share, men.. var godt å skrive det :unsure:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Short version: Flytta til Tyskland i mars da jeg trodde jeg hadde funnet verdens snilleste fyr som jeg kunne stole på. Tok feil - han brøt meg bare ned, men på et vis trodde jeg han kom til å forandre seg og oppføre seg snilt mot meg. Han ble med hjem til familien min i Norge i mai, og nå i august da jeg skulle flytte hjem igjen.

Viste seg at han planla å slå opp siden april, men la en plan med moren(!!!) at han skulle vente til han ble med meg til Norge med flyttelasset mitt. Så skulle han dumpe meg på flyplassen. Han mente han redda livet mitt, fordi jeg tydeligvis ville tatt mitt eget liv hvis han slo opp mens jeg bodde i Tyskland.

Kvelden før han skulle dra hjem, tok jeg opp temaet "hva gjør vi med forholdet når vi bor i hvert vårt land igjen" for tusende gang (umulig å snakke om slike tema med ham). Da han nekta å si noe, sjekka jeg kort telefonen hans fordi jeg vet han sier alt til bestekompisen. Viste seg at han hadde skrevet noe a la "hahaha skal seriøst sparke ræva hennes på flyplassen i morgen hehehhehe, faren hennes skal jeg holde kontakt med fordi han er den eneste kule i Norge".

Så endte det med at vi var våkne hele natta. Jeg hylgrein fordi jeg følte meg så utrolig bedratt, og klarte ikke stoppe grininga før langt utpå morgenen. Han? Var faen meg heeelt uberørt av situasjonen, virket som han frydet seg over å bryte meg ned atter en gang.

Fatter ikke at du skal få ei norsk jente til å flytte helt ned til deg, si at du vil gifte deg med henne og alt det tullet der, for så å behandle henne som dritt når hun endelig flytter, selv om hun er søt og snill og alt for glad i deg.. Logic..

(ok den ble ikke så kort allikevel. Muligens over-share, men.. var godt å skrive det :unsure:)

*kjempeklem*

Han var ikke mye verdt tårene dine. Trøst deg med at du fortjener MYE bedre og han kan ta seg verdens største WIENERSCHNITZEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! For en jævla dust....

Remember you are awesome :love:

PS. Er alltid godt å prate om sånt, så er godt å dele det noen ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kjempeklem*

Han var ikke mye verdt tårene dine. Trøst deg med at du fortjener MYE bedre og han kan ta seg verdens største WIENERSCHNITZEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! For en jævla dust....

Remember you are awesome :love:

PS. Er alltid godt å prate om sånt, så er godt å dele det noen ganger :)

Herregud du fikk meg til å smile <3 Tusen takk kjære deg :cat: Har heldigvis endelig innsett at jeg ikke er (det største) problemet av oss to - er han som må gå en runde med seg selv. Flaks for meg han er så langt vekke nå, så blir vanskelig å gå tilbake til den ustabile tingen der ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud du fikk meg til å smile <3 Tusen takk kjære deg :cat: Har heldigvis endelig innsett at jeg ikke er (det største) problemet av oss to - er han som må gå en runde med seg selv. Flaks for meg han er så langt vekke nå, så blir vanskelig å gå tilbake til den ustabile tingen der ^^

Er ikke så mye å gå tilbake til :joyful: Og jeg kan ikke skjønne hvordan du i det hele tatt har tenkt at det er du som var problemet.. tydelig mye manipulasjon der gitt.. Er vanskelig når man er midt oppi det, å se hva som faktisk foregår, er mye lettere når det har gått litt tid og man får oversikt over situasjonen og hva som faktisk skjer/skjedde... Stell godt med deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...