Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JIPPI.

320kg totalt i dag. Da er neste delmål 350 i løpet av høsten.

Har mer å gå på i knebøy, men syntes det holdt godt. :p mark:160kg, benk 70kg, og knebøy 90kg (her har jeg 110 tidligere, så kunne gått mer opp)

Så er det bare noen timer på jobb, og så hjem og feire med et godt glass øl :D

IPA? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I'm in your boat !

Har venta på at min bedre halvdel skulle si i fra. Amming og lavere karboinntak er ikke helt optimalt visstnok. Og det har sklidd litt ut i sommer selv om jeg har hatt en viss kontroll.

Godt å se at vi er flere.

Spiser du noe karbohydrater rett etter endt økt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har venta på at min bedre halvdel skulle si i fra. Amming og lavere karboinntak er ikke helt optimalt visstnok. Og det har sklidd litt ut i sommer selv om jeg har hatt en viss kontroll.

Godt å se at vi er flere.

Spiser du noe karbohydrater rett etter endt økt?

Nei, når man ammer er det viktig med tilstrekkelig med karbohydrater. Jeg er ikke i ketose, og spiser karbohydrater, men tenker over hvilke kilder jeg velger. Mye grønnsaker, bær og litt helseklibrød, samt melk. Etter trening tillater jeg meg litt mer. En større mengde bær, evt frukt og melon nå som det er sesong for det. Hvor mange gram spiser du ila dagen? :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, når man ammer er det viktig med tilstrekkelig med karbohydrater. Jeg er ikke i ketose, og spiser karbohydrater, men tenker over hvilke kilder jeg velger. Mye grønnsaker, bær og litt helseklibrød, samt melk. Etter trening tillater jeg meg litt mer. En større mengde bær, evt frukt og melon nå som det er sesong for det. Hvor mange gram spiser du ila dagen? :) Lykke til!

Har tenkt å ligge rundt 50-75 gr. Altså ikke nødvendigvis ligge i ketose men være temmelig strikt med inntaket. Vil nok trykke litt i meg rundt trening og bruke h-melk i shaken. Bær og visse frukter vil jeg nok spise en del av men ikke de mest sukkerholdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å ligge rundt 50-75 gr. Altså ikke nødvendigvis ligge i ketose men være temmelig strikt med inntaket. Vil nok trykke litt i meg rundt trening og bruke h-melk i shaken. Bær og visse frukter vil jeg nok spise en del av men ikke de mest sukkerholdige.
Det blir veldig likt hvordan jeg gjør det. Ligger på tilsvarende mengde karbohydrater, og har samme filosofi mtp karbohydratkilder:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å ligge rundt 50-75 gr. Altså ikke nødvendigvis ligge i ketose men være temmelig strikt med inntaket.

Kanskje ikke så viktig, men man kan fint havne i ketose på opp imot 100g karbohydrater. Jeg var ikke selv klar over det, men Tiwas nevnte det, og han er jo et levende oppslagsverk på alt som har med trening og kosthold.

Personelig så er min "religion" for tiden at den energien jeg skal trene på, må jeg spise dagen før, og den maten jeg spiser den dagen jeg trener, er for restitusjon og skape et anabolt miljø. Kan hende jeg blir "frelst" på noe annet etterhvert, men det ser ut til å fungere bra for tiden.

"Halleluja" :woot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så viktig, men man kan fint havne i ketose på opp imot 100g karbohydrater. Jeg var ikke selv klar over det, men Tiwas nevnte det, og han er jo et levende oppslagsverk på alt som har med trening og kosthold.

Personelig så er min "religion" for tiden at den energien jeg skal trene på, må jeg spise dagen før, og den maten jeg spiser den dagen jeg trener, er for restitusjon og skape et anabolt miljø. Kan hende jeg blir "frelst" på noe annet etterhvert, men det ser ut til å fungere bra for tiden.

"Halleluja" :woot:

Det var Tiwas som førte til min "halleluja" når det kommer til karbohydrater også. Jeg leste et innlegg han hadde skrevet for ei stund tilbake, og det fikk meg til å stole på meg selv og mine innstinkter. Det er fort å se seg blind og følge "diverse" anbefalinger, men til syvende og sist er det ofte enn selv som vet hva som egner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så viktig, men man kan fint havne i ketose på opp imot 100g karbohydrater. Jeg var ikke selv klar over det, men Tiwas nevnte det, og han er jo et levende oppslagsverk på alt som har med trening og kosthold.

Personelig så er min "religion" for tiden at den energien jeg skal trene på, må jeg spise dagen før, og den maten jeg spiser den dagen jeg trener, er for restitusjon og skape et anabolt miljø. Kan hende jeg blir "frelst" på noe annet etterhvert, men det ser ut til å fungere bra for tiden.

"Halleluja" :woot:

Vi spiste ketogent ganske lenge og har veldig gode erfaringer med dette. Kjenner jeg gleder meg.

Og helt enig med deg hva gjelder mat dagen før trening ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...