Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest =xXx=

Aaaaaahhh…! Ferdig med alt på jobb, sluttet av og NÅ er det 14 dager ferie med min kjære familie. Vi drar til de varmere strøk, blir litt trening, mange bøker. Begge unga (på 20 og 22) blir med, da er jeg veldig fornøyd. Hva er jeg ikke uten min kone og mine kjære små;)

GOD SOMMER til alt og alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=
Etter fire dager som snusfri, begynner jeg å føle meg som meg selv igjen!!

Ooooooooo! Skjer ikke meg! 4 minutter uten, så er det tenners gnissel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Gårsdagens matkoma; treretters på italiensk. Pasta med trøffel og parmasan, helstekt piggvar og tiramisu. Vurderer å skeie ut med litt is i dag også, fordi italia ((':

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verdens helseorganisasjon (WHO) ber alle homofile om å ta HIV-medisin, uavhengig av om de er HIV-bærere eller ikke, for å forebygge mot verdensspennende HIV-epidemi. Det er forfriskende når vitenskapelige og medisinske hensyn triumferer over politisk korrekthet; jeg synes bare det er synd at det ikke sammentraff med Gay Pride feiringen. :p

Ber alle homofile ta HIV-medisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...