Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Redda noen barn idag.

(eller kommer til å gjøre fordi jeg signa opp idag)

Du mener...at du ga penger til dem som er redd for barn?

Dagens glade var noen innlegg Tiwas (Samme brukernavn, så jeg regner med det var deg) skrev i forumet på Myrevolution for mange herrens år siden. You made it all so clear.. I'm going back to my roots ;)

Så bra! Kan jeg spørre om hva? :D

(og ja - det er veldig få som konkurrerer med meg om brukernavnet mitt, så det meste man finner på nett er fra meg. Det er en skrivefeil av en germansk form for et norrønt ord - skrivefeil med vilje. Dessverre er det et par stykker som har endt opp på samme brukernavn som meg, men de har ikke selv forstått hvorfor :p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener...at du ga penger til dem som er redd for barn?

Så bra! Kan jeg spørre om hva? :D

(og ja - det er veldig få som konkurrerer med meg om brukernavnet mitt, så det meste man finner på nett er fra meg. Det er en skrivefeil av en germansk form for et norrønt ord - skrivefeil med vilje. Dessverre er det et par stykker som har endt opp på samme brukernavn som meg, men de har ikke selv forstått hvorfor :p )

Haha, da er det jo uansett du som har skrevet det ;) Jeg har insulinresistens/diabetes type 2 og har de siste mnd spist en god del karbo (anbefalinger og lesestoff, til tross for at dette liksom har "føltes feil" for meg). Summa summarum, så har jeg aldri følt meg i dårligere form!! Og så fant jeg et innlegg du hadde skrevet mtp karbohydrat inntaket, og det gav veldig mening for meg. SÅ, jeg går tilbake til det mønsteret jeg hadde før, og som kjennes riktig ut for meg (y) So, thank you!! Jeg er litt sånn "flink pike", som vil gjøre alt riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(og ja - det er veldig få som konkurrerer med meg om brukernavnet mitt, så det meste man finner på nett er fra meg. Det er en skrivefeil av en germansk form for et norrønt ord - skrivefeil med vilje. Dessverre er det et par stykker som har endt opp på samme brukernavn som meg, men de har ikke selv forstått hvorfor :p )

Jeg tror Varg Vikernes sin sønn heter Tiwaz, så det er mulig du får konkurranse fra den fronten etter hvert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Varg Vikernes sin sønn heter Tiwaz, så det er mulig du får konkurranse fra den fronten etter hvert. ;)

Det er der stavingen kommer inn. "Tiwaz" er korrekt måte å skrive det germanske navnet på "Ty®" - og både "Ty" og "Tyr" er for kort for de fleste fora :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...